تازه های فناوری

میت ایکس هواوی جذاب‌ترین محصول معرفی شده در MWC از دید کاربران زومیت

جمعه, 10 فروردين 1403

میت ایکس به‌عنوان اولین گوشی تاشدنی هواوی در نظرسنجی جذاب‌ترین‌های MWC 2019 از دید کاربران زومیت با کسب بیش از ۵۰ درصد آرا در جایگاه نخست قرار گرفت.

 

کنگره‌ی جهانی موبایل تمام بزرگان دنیای موبایل و تازه‌های آن‌ها را در بارسلون گردهم می‌آورد؛ فناوری‌های مرتبط با گوشی‌ها، محصولات جدید و نشست‌های تخصصی پیرامون این رویداد، ماه پایانی زمستان را برای علاقه‌مندان به موبایل گرم‌‌ و هیجان‌انگیز می‌کند. با اینکه برخی از شرکت‌های بزرگ همچون سامسونگ و هواوی رویداد‌های متفاوتی را برای رونمایی از محصولات بالارده‌ی خود درنظر می‌گیرند اما همچنان MWC مهم‌ترین رویداد این حوزه محسوب می‌شود. در نظرسنجی هفته‌ی گذشته‌ی زومیت جذاب‌ترین محصولات معرفی‌شده در MWC 2019 به رای گذاشته شد و طبق انتظار، میت ایکس هواوی در صدر انتخاب‌های کاربران زومیت قرار گرفت.

نظرسنجی MWC 2019

در نظرسنجی مذکور که با شرکت ۳۲۰۷ نفر برگزار شد، گوشی هواوی میت ایکس با کسب ۵۰.۹۲ درصد آرا (معادل ۱۶۳۳ نفر) در رتبه‌ی نخست و پس از آن نیز اکسپریا وان سونی با ۲۱.۴۲ درصد (۶۸۷ نفر) در رتبه‌ی دوم قرار گرفتند. میت ایکس با طراحی نوآورانه‌ی خود مورد توجه بسیاری از کارشناسان و علاقه‌مندان قرار گرفت و به‌نوعی درکنار معرفی گلکسی فولد مسیر جدید دو غول دنیای تکنولوژی در تولید گوشی‌ را ترسیم کرد. گوشی سونی اکسپریا وان نیز با تجهیز به نمایشگر 4K و اولد خود درکنار دوربین سه‌گانه امیدها را در دل علاقه‌مندان به این برند باسابقه‌ی ژاپنی زنده کرد.نوکیا ۹ پیورویو گوشی دوربین محور جدید اچ‌ام‌دی نیز ۱۷.۳۳ درصد آرا رتبه‌ سوم را از آن خود کرد. 

با گذر از سه رتبه‌ی نخست تعداد آرای ۵ گزینه‌ی دیگر افت محسوسی دارد؛ خانواده‌ی جدید جی ۸ ال‌جی و وی ۵۰ این شرکت با کسب ۳.۸۴ و ۲.۴۹ درصد آرا به ترتیب در رتبه‌های چهارم و پنجم قرار گرفتند. شایان ذکر است که وی ۵۰ نخستین گوشی ۵ جی ال‌جی خواهد بود. میان‌رده‌های جدید سونی با نام‌های اکسپریا ۱۰ و ۱۰ پلاس بیش از برادر پرچمدارشان به طراحی گذشته‌ی سونی پایبند هستند؛ این دو گوشی و دو میان‌رده‌ی نوکیا ۳.۲ و ۴.۲ نیز به ترتیب ۲.۱۲ و ۱.۱۵ درصد آرا را به دست آوردند. شما در ادامه‌ می‌توانید نتیجه‌ی نظرسنجی را به‌صورت نموداری مشاهده کنید.

جذاب‌ترین گوشی معرفی شده در MWC 2019 از دید کاربران زومیت

نتیجه نظرسنجی mwc 2019

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment