تازه های فناوری

گلکسی نوت 10 سامسونگ چیدمان دوربین عمودی خواهد داشت

سه شنبه, 29 اسفند 1402

براساس اطلاعات فاش شده از سوی منبعی مشهور، گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ، احتمالاً از چیدمان دوربین عمودی در پنل پشتی استفاده کند.

یک منبع مشهور افشای اطلاعات به‌نام Ice univers، در پست توئیتری خود، فاش کرد که سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ (Galaxy Note10) (با کدنام داوینچی) نحوه چیدمان دوربین‌های جلو و عقب را در مقایسه با گلکسی نوت ۹ (Galaxy Note9) تغییر می‌دهد.

دوربین (دوربین‌های) سلفی، به‌احتمال زیاد و به‌لطف یک حفره، روی صفحه‌نمایش قرار می‌گیرد؛ درست مانند گلکسی اس ۱۰ پلاس (+Galaxy S10).

پیش‌تر، رندرهای سه‌بعدی منتشر شده از این گوشی، دوربین‌های پنل پشتی را به‌صورت افقی ترسیم کرده بودند؛ اما براساس شایعات جدید، چیدمان دوربین سه‌گانه پنل پشتی از افقی به عمودی تغییر می‌کند.

دو مورد از بزرگ‌ترین تغییرات داوینچی:

۱- تغییر جایگاه دوربین جلو

۲-تغییر جایگاه دوربین عقب

درغیر این‌صورت، دوربین‌های گلکسی نوت ۱۰ درست مثل دوربین‌های گلکسی اس ۱۰ (Galaxy S10) و گلکسی اس ۱۰ پلاس (+Galaxy S10) خواهد بود.

براساس شایعات اخیر، امیدوار بودیم که سامسونگ حسگر جدید ۶۴ مگاپیکسلی خود را در گلکسی نوت ۱۰ معرفی کند؛ اما ممکن است که این حسگر برای اولین‌بار در گلکسی اس ۱۱ به‌کار گرفته شود. حسگر ۶۴ مگاپیکسلیسامسونگ از ساختار Quad Bayer برای تولید تصویر نهایی ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

حال که صحبت از گلکسی اس ۱۱ (Galaxy S10) شد، بد نیست بدانید که کدنام این گوشی پیکاسو است.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment