تازه های فناوری

گلکسی M40 در مقابل نوکیا 8.1، ردمی نوت 7 پرو و پوکوفون F1

جمعه, 10 فروردين 1403

سامسونگ، میان‌رده‌ی جدید گلکسی M40 را رونمایی کرد. از بین گوشی‌های هوشمند نوکیا 8.1، ردمی نوت 7 پرو و پوکوفون F1 و میان‌رده‌ی جدید کره‌ای‌ها، کدام‌یک برای خرید مناسب‌تر هستند؟

روز گذشته، غول فناروی کره‌ای یکی دیگر از میان‌‌رده‌های خود یعنی گلکسی M40 سامسونگ را با بهره‌مندی از نمایشگر Infinity-O معرفی کرد. میان‌رده‌ی جدید سامسونگ با قیمت مقرون‌به‌صرفه به بازار عرضه خواهد شد. اما گوشی‌های هوشمند دیگری با مشخصاتی مشابه گلکسی ام ۴۰ معرفی شده‌اند که دستگاه‌هایی در همین رده محسوب می‌شوند.

گوشی‌های هوشمند شیائومی از جمله دستگاه‌های Redmi جزو محصولاتی هستند که با میان‌رده‌ی جدید کره‌ای‌ها رقابت می‌کنند. باتوجه به اینکه در این بخش، فرصت‌های رقابتی بسیاری وجود دارد، اوایل سال جاری میلادی،سامسونگ گوشی‌های هوشمند سری M خود را در هند معرفی کرد.

سامسونگ گلکسی M40

تاکنون سه گوشی هوشمند از سری M یعنی گلکسی M10،گلکسی M20 و گلکسی M30 توسط کره‌ا‌ی‌ها رونمایی شده است. گلکسی M10 با قیمت ۱۲۹.۵۴ دلار (‌۸۹۹۰ روپیه)، گلکسی M20 با قیمت ۱۷۲.۷۶ دلار (۱۱۹۹۰ روپیه) و گلکسی M30 با قیمت ۲۵۹.۲۲ دلار (۱۷۹۹۰ روپیه) قیمت‌گذاری شده‌اند. همان‌طور که گفته شد، روز گذشته سامسونگ چهارمین گوشی هوشمند از سری دستگاه‌های میان‌رده‌ی M را به‌طور رسمی رونمایی کرد.

گلکسی M40 سامسونگ از تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۷۵، حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی، دوربین سه‌گانه در پنل پشتی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی، نمایشگر ۶.۳ اینچی و باتری با ظرفیت ۳۵۰۰ میلی‌آمپرساعت بهره می‌برد. درحالی‌که گلکسی M40 سامسونگ دارای مشخصات فوق‌العاده‌ای است، رقبایی نیز در بازار دارد که با تفاوت قیمت جزئی بالاتر یا پایین‌تر معرفی یا به بازار عرضه شده‌اند.

 

ممکن است این سؤال پیش بیاید که در رده‌ی گوشی‌های هوشمند با قیمت بین ۱۵۰۰۰ روپیه تا ۲۰۰۰۰ روپیه (‌۲۱۶ دلار تا ۲۸۸ دلار)‌، کدام‌یک ارزش خرید بالاتری دارند و کدام‌یک برای خرید مناسب‌تر هستند؟

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment