تازه های فناوری

احتمال معرفی گلکسی فولد سامسونگ در ماه اوت

جمعه, 31 فروردين 1403

پس از چند بار تعویق‌ عرضه‌ی گلکسی فولد سامسونگ، به‌نظر می‌رسد این گوشی تاشدنی، تمامی تست‌ها را پشت سر گذاشته و تا ماه اوت به بازار عرضه می‌شود

با نزدیک‌تر شدن زمان رونمایی از گلکسی نوت 10 و آمادگی سامسونگ برای عرضه‌ی دوباره‌ی گلکسی فولد، به‌نظر می‌رسد ماه اوت سال جاری برای کهکشانی‌ها ماهی پرمشغله باشد.

طبق گفته‌‌ی کارشناسان و منابع داخلی سامسونگ که نامشان فاش نشده، غول فناوری کره‌ای طراحی لولا و صفحه‌ی نمایش گلکسی فولد را ارتقا و آزمایش‌های مربوط‌به آن را انجام داده‌ است. از قرار معلوم این دستگاه تمامی آزمایش‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشته و تنها انجام مراحل پایانی جهت رونمایی از این گوشی، باقی مانده‌ است.

galaxy-fold-vs-matex

باتوجه‌به مشکلاتی که در ساختار این گوشی تاشدنی در زمان عرضه‌ی اولیه وجود داشت، گزارش‌های متعددی از شکستن صفحه‌ی نمایش و خرابی‌های مکرر آن منتشر شد که باعث چندین بار به‌تعویق افتادن عرضه‌ی آن شد.

اگرچه رونمایی از گلکسی فولد در ماه ژوئیه بعید به‌نظر می‌رسد، اما براساس شایعات جدید، تمامی شرایط جهت عرضه‌ی آن در ماه اوت و به احتمال زیاد، پس از مراسم رونمایی از گلکسی نوت 10 در روز هفتم این ماه، مهیا باشد. در هر صورت، احتمال معرفی هم‌زمان این دو دستگاه توسط سامسونگ در یک روز بسیار ضعیف است.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment