تازه های فناوری

استفاده از قابلیت شارژ 45 واتی گلکسی نوت 10 پلاس نیازمند شارژر جداگانه است

یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403

سامسونگ امشب از گلکسی نوت 10 پلاس در کنار گلکسی نوت 10 رونمایی و اعلام کرد که این دستگاه از قابلیت شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می‌کند، اما برای استفاده از حداکثر توان این قابلیت لازم است شارژر مخصوص آن را به صورت جداگانه تهیه کنید.

گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس امشب بالاخره رسما معرفی شدند. هر دوی این دستگاه‌ها از یک نوع شارژر استفاده می‌کنند که تقریبا نسبت به تمامی محصولات موجود سامسونگ جهش بزرگی به حساب می‌آید. شارژ این دو دستگاه یک شارژر ۲۵ واتی است که ۱۰ وات نسبت به فناوری شارژ Fast Adaptive قبلی سامسونگ سریع‌تر است.

با این حال نکته ناامیدکننده این است که علی‌رغم پشتیبانی گلکسی نوت ۱۰ پلاس از فناوری شارژ ۴۵ واتی، شارژر مخصوص استفاده از این قابلیت در جعبه این محصول قرار داده نشده است. در نتیجه اگر به دنبال استفاده از حداکثر توان شارژ این پرچمدار قدرتمند هستید باید یک شارژر جداگانه از نوع USB-PD یا شارژری با پشتیبانی از نرخ شارژر 15V/3A تهیه کنید. از جمله شارژرهایی که می‌توانند با گلکسی نوت ۱۰ پلاس کار کنند می‌توانیم به شارژر Nekteck اشاره کنیم. این شارژر قادر به انتقال توان 45 وات است و در حال حاضر با قیمت ۱۷ دلار در آمازون به فروش می‌رسد.

 

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment