تازه های فناوری

موبایل ناشناخته‌ای از هوآوی با نمایشگر 5.7 اینچی و دوربین 13 مگاپیکسلی در TENAA رویت شد

شنبه, 01 ارديبهشت 1403

موبایل تازه‌ای از شرکت هوآوی در مرجع اطلاعاتی TENAA رویت شده که نمایشگر 5.71 اینچی و دوربین 13 مگاپیکسلی دارد. شماره مدل این دستگاه AMN-AL10 است اما فعلا از نام تجاری آن بی‌اطلاعیم.

هوآوی گوشی (Y5 (2019 را در آوریل امسال معرفی کرد، اما به نظر می‌رسد که این شرکت می‌خواهد به‌زودی از تلفن هوشمند مشابه‌ای را رونمایی کند. بر اساس گزارشات جدید، نام دستگاهی ناشناخته از شرکت هوآوی با شماره مدل AMN-AL10 در TENAA رویت شده و تصاویر و مشخصات کامل آن هم به ثبت رسیده است.

این تلفن هوشمند از یک پردازنده هشت هسته‌ای با سرعت کلاک ۲ گیگاهرتز استفاده می‌کند و ۲ + ۳۲ گیگ و ۳ + ۶۴ گیگ رم و حافظه داخلی دارد. البته گوشی جدید هوآوی از شکاف کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند تا بتواند فضای ذخیره‌سازی خود را تا ۵۱۲ گیگ افزایش دهید.

موبایل AMN-AL10 نمایشگری ۵.۷۱ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۵۲۰ پیکسل دارد. دوربین جلوی این دستگاه ۵ مگاپیکسل و دوربین عقب آن ۱۳ مگاپیکسل است. این محصول حسگر اثر انگشت ندارد اما احتمالا از قابلیت تشخیص چهره پشتیبانی می‌کند. AMN-AL10 به اندروید ۹ پای مجهز است و باتری ۲۹۲۰ میلی آمپر ساعتی دارد. این گوشی در سه رنگ سیاه، قهوه‌ای و سبز به بازار می‌آید.

احتمالا در آینده باید منتظر انتشار اخبار بیشتری درباره این موبایل باشیم.

 

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment