تازه های فناوری

ساتچی از مبدل های جدید برای مک بوک پرو و مک بوک ایر رونمایی کرد

پنج شنبه, 09 فروردين 1403

شرکت ساتچی از دو آداپتور USB-C جدید خود رونمایی کرده که یکی از آن‌ها قابلیت‌های چندرسانه‌ای دارد و دیگری برای مانیتورهای خارجی قابل استفاده است.

 

ساتچی (Satechi) به‌تازگی دو آداپتور خود را عرضه کرده است که به کاربران مک‌بوک اجازه می‌دهد، هم‌زمان از دومانیتور HDMI استفاده کنند. آداپتور چندرسانه‌ای USB-C دارای دو درگاه HDMI، اترنت، یک USB-A و کارت‌خوان SD است. محصول دیگر این شرکت، آداپتور USB-C دوگانه HDMI نام دارد.

ساتچی در بیانیه‌ای از اضافه‌شدن دو آداپتور USB-C جدید به لوازم جانبی مک‌بوک خبر داد. مانیتورهای USB-C و تاندربولت ۳ رایج‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تری عرضه می‌شود. ممکن است در حال حاضر چند مانیتور HDMI خوب در خانه و محل کار خود داشته باشید که می‌توانید در آن‌ها از این مزیت استفاده کنید. مبدل‌های جدید امکان استفاده از مانیتور‌های HDMI برای مک‌بوک پرو و مک‌بوک ایر جدید را فراهم می‌سازند.

آداپتور USB-C دوگانه چندرسانه‌ای

این مبدل علاوه بر دو پورت HDMI، طیفی از درگاه‌های دیگر را ارائه می‌دهد. این آداپتور از دو درگاه USB-Cمک‌بوک پرو یا مک‌بوک ایر استفاده می‌کند تا بتواند دو خروجی مانیتور به کاربران ارائه دهد. هر دو درگاه از وضوح 4K پشتیبانی ‌می‌کنند که یکی از آن‌ها می‌تواند ۶۰هرتز و دیگری ۳۰هرتز را پشتیبانی کند (آداپتور USB-C Dual HDMI Adapter از دو مانیتور خارجی با وضوح 4K و ۶۰ هرتز پشتیبانی ‌می‌کند).

مبدل ساتچی

دیگر درگاه‌ها یک USB-A، یک USB-C برای شارژ دستگاه و با قدرت ۶۰ وات، اترنت و اسلات کارت SD و میکرو SD را شامل می‌شود. این مبدل با قیمت ۱۱۰ دلار عرضه می‌شود و در رنگ‌های نقره‌ای و خاکستری فضایی در دسترس است. همچنین ساتچی تا تاریخ سوم سپتامبر، مبدل مذکور را با ۲۰ درصد تخفیف عرضه می‌کند. وب‌سایت آمازوننیز این مبدل را با قیمت ۸۸ دلار عرضه می‌کند.

مبدل ساتچی

مبدل USB-C دوگانه HDMI

مبدل ساتچی

آداپتور دوگانه HDMI کاملا مانند مبدل قبلی است، با این تفاوت که دو درگاه HDMI و یک پورت USB-C برای شارژ دستگاه دارد. باید خاطرنشان کرد هردوی این دو درگاه‌ها از وضوح 4K و ۶۰ هرتز برای اتصال به مانیتور خارجی پشتیبانی می‌کنند.

این مبدل از طریق USB-C امکان شارژ ۶۰ واتی مک‌بوک پرو یا مک‌بوک ایر را فراهم می‌کند. این آداپتور دارای یک پوشش سیلیکونی قابل برداشتن است که در هنگام استفاده از دو مانیتور خارجی برای جلوگیری از گرمای بیش از حد از آن استفاده می‌شود. این مبدل نیز در دو رنگ نقره‌ای و خاکستری فضایی موجود است و از اواسط سپتامبر وارد بازار خواهد شد. قیمت آن ۶۵ دلار است و از طریق سایت ساتچی و آمازون در دسترس قرار دارد.

در اوایل ماه جاری نیز ساتچی از شارژ USB-C ماشینی خود رونمایی کرد که با قدرت ۷۲ وات، توانایی شارژ مک‌بوک،آیپد و آیفون را دارد.

 

 

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment