تازه های فناوری

افزایش 10 درصدی تولید آیفون‌های 2019

پنج شنبه, 09 فروردين 1403

اپل میزان تولید آیفون‌های 2019 را تا 10 درصد افزایش می‌دهد تا پاسخگوی نیاز مشتریان خود باشد.

در ماه‌های اخیر فروش آیفون‌های اپل با کاهش روبه‌رو بوده که این موضوع باعث شده تحلیلگران امید چندانی به

 

فروش گوشی‌های سری آیفون 11 نداشته باشند. با شروع پیش فروش آیفون‌های 2019، بسیاری از پیش‌بینی‌ها غلط از آب درآمد و این محصولات با استقبال مناسبی از سوی خریداران مواجه شدند. به تازگی تحلیلگر TF International، آقای مینگ چی کو به فروش 70 تا 75 میلیونی گوشی‌های سری آیفون 11 در سال جاری میلادی اشاره کرده است. در گذشته این فرد خبر از فروش 65 تا 70 میلیونی این دستگاه‌ها در سال 2019 داده بود. این تحلیل جدید بر اساس قیمت پایین آیفون 11 صورت گرفته است. این گوشی هوشمند در نسخه پایه با 64 گیگابایت حافظه داخلی قیمتی برابر با 699 دلار دارد که 50 دلار از قیمت پایه آیفون XR کمتر است. آقای کو به این موضوع اشاره کرده که قیمت پایین آیفون 11 باعث شده بسیاری از کاربران گوشی‌های آیفون 6، آیفون 6S و آیفون 7 نسبت به تعویض آن‌ها، از خود تمایل نشان دهند.

در ماه گذشته میلادی گزارشی به اینترنت راه پیدا کرد که خبر از استقبال بالای مشتریان از آیفون‌های 2019 می‌داد. بر اساس گزارشی که از سوی Nikkei Asian منتشر شده، فروش بالاتر از انتظار گوشی‌های سری آیفون 11 باعث شده اپل میزان تولید آن‌ها تا را 10 درصد افزایش دهد. در این گزارش به این موضوع اشاره شده که میزان افزایش تولید این محصولات برابر با کل فروش پیش‌بینی شده برای گوشی‌های پیکسل گوگل در سال جاری میلادی است. لازم به ذکر است؛ 10 درصد افزایش تولید به معنای تولید 7 تا 8 میلیون گوشی هوشمند اپل است.

در گذشته مدیر عامل اپل، تیم کوک در مصاحبه با یک رسانه آلمانی به این موضوع اشاره کرده بود که استقبال بسیار بالایی از گوشی‌های سری آیفون 11 شده است. گفته می‌شود اپل میزان تولید آیفون 11 و آیفون 11 پرو را افزایش داده؛ با این حال میزان تولید آیفون 11 پرو مکس کاهش اندکی پیدا کرده است. این گوشی هوشمند با قیمت پایه 1099 دلار به فروش می‌رسد که برای اکثر کاربران گران است. در حالی که استقبال بالایی از این محصولات صورت گرفته، شاید در آینده فروش آن‌ها با کاهش روبه‌رو شود و اپل نتواند گوشی‌های تولید شده جدید را به فروش برساند. با توجه به این موضوع، اپل باید در رابطه با میزان افزایش تولید این محصولات محتاط باشد.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment