تازه های فناوری

تصویر تبلیغاتی Mi Note 10 با دوربینی 108 مگاپیکسلی منتشر شد

چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403

شیائومی امروز تصویری تبلیغاتی برای Mi Note 10 را در شبکه اجتماعی توئیتر به اشتراک گذاشت که در آن از معرفی اولین تلفن هوشمند دنیا با دوربین 108 مگاپیکسلی یاد شده است. آیا این گوشی همان Mi CC9 Pro نیست؟

 

 

مدت‌هاست که طرفداران شیائومی منتظر رونمایی از Mi Note 10 هستند و از آن‌جایی که این گوشی به تازگی در کنار نسخه پرو خود در کشور تایلند تاییدیه دریافت کرده، انتظار داریم که بالاخره عرضه جهانی آن را ببینیم. حالا شیائومی اولین پوستر رسمی این دستگاه را منتشر کرده و ظاهر آن بسیار آشنا به نظر می‌رسد.

این تیزر که توسط اکانت رسمی شیائومی در توئیتر ارسال شده، نه تنها تایید می‌کند که Mi Note 10 در راه است بلکه نشان می‌دهد که این دستگاه اولین گوشی دنیا با دوربین پنج‌گانه ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود. ولی مگر قبلا این خبر را نشنیده بودیم؟

بله، شیائومی قبلا Mi CC9 Pro را با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی تبلیغ کرده بود و قرار بود آن را در تاریخ ۱۴ نوامبر با دوربین پنج‌گانه معرفی کند. بنابراین، با توجه به این شباهت، Mi Note 10 احتمالا نسخه جهانی Mi CC9 Pro خواهد بود. البته افشاگری به نام Mukul Sharma در توئیتی می‌گوید هرچند Mi Note 10 و Mi CC9 Pro شباهت‌های زیادی با یکدیگر دارند اما از لحاظ پردازنده متفاوت‌اند. شایعات حاکی از آن است که Mi CC9 Pro از چیپست اسنپدراگون 730G استفاده خواهد کرد که قدرتمندترین پردازنده در میان پردازنده‌های میان‌رده است. اما اگر Mi Note 10 پردازنده متفاوتی داشته باشد، احتمالا باید منتظر پردازنده‌ای قوی‌تر یا حتی شاید ضعیف‌تر باشیم.

تاریخ عرضه Mi Note 10 هنوز اعلام نشده است، اما احتمالا در همان ماه نوامبر باید شاهد رونمایی از آن باشیم.

 

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment