تازه های فناوری

ساعت هوشمند آنر واچ مجیک 2 تا پایان سال 2019 معرفی می‌شود

جمعه, 10 فروردين 1403

کمپانی آنر علاوه بر تایید شکل ظاهری ساعت هوشمند آنر واچ مجیک 2 (Honor Watch Magic 2)٬ تاریخ حدودی رونمایی از آن را نیز تایید کرد. این گجت پوشیدنی تا چند هفته دیگر معرفی خواهد شد.

سال گذشته٬ آنر از نخستین ساعت هوشمند خودش به نام واچ مجیک در چین رونمایی کرد. اینطور به نظر می‌رسد که آنر در حال کار روی دومین نسل این دیوایس است. هرچند نام آن هنوز مشخص نشده است٬ ولی ما پیش‌بینی می‌کنیم این ساعت٬ آنر واچ مجیک 2 نام داشته باشد. روز گذشته٬ برند آنر علاوه بر تایید طراحی دیوایس٬ رسما تاریخ عرضه‌ی آن را نیز اعلام کرد. در این مقاله می‌توانید هرآنچه از جدیدترین ساعت هوشمند برند آنر می‌دانیم را به شما ارائه کنیم.

بر اساس تازه‌ترین گزارش٬ ساعت هوشمند آنر واچ مجیک 2 را می‌توانیم تا پایان سال 2019 میلادی از نزدیک ملاقات کنیم. هرچند متاسفانه تاریخ دقیقی برای آن اعلام نشده است و یا حتی ماه معرفی آن را نیز نمی‌دانیم. پیرو نسل گذشته٬ این گجت پوشیدنی باید علاوه بر بازار چین٬ به بازارهای اروپایی و هند نیز عرضه شود. ضمنا٬ از آنجایی که این دیوایس هنوز مراحل اولیه‌ی توسعه‌ی خود را دنبال می‌کند٬ قیمت آن هنوز مشخص نشده است.

ساعت هوشمند آنر واچ مجیک 2

کمپانی آنر در همین راستا یک عکس تبلیغاتی را در شبکه‌های اجتماعی مختلف منتشر کرده است که حال و هوای هالووین را تداعی می‌کند. همانطور که در تصویر این مطلب می‌بینید٬ اشار‌ه‌ای را به طراحی این دیوایس معرفی نشده داشته است. اینطور به نظر می‌رسد که واچ مجیک ۲ از نسل گذشته‌ی خودش پیروی می‌کند و ظاهری شبیه به آن دارد. این گجت پوشیدنی از دو تاج کنترل کننده در سمت راست خود استفاده می‌کند.

در راس بخش نرم افزاری٬ ما انتظار داریم هواوی از سیستم عامل اختصاصی LiteOS خود برای واچ مجیک جدید استفاده کند. این دقیقا همان نرم افزاریست که در نسل گذشته‌ی این ساعت و ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی 2 نیز به کار رفته بود. ضمنا ما انتظار داریم یک پنل ٬OLED عمر باتری طولانی و قیمتی بسیار اقتصادی نظیر نسل گذشته را در واچ مجیک ۲ نیز ببینیم.

به جز مواردی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم٬ ما هیچ اطلاعات دیگری از دومین نسل ساعت هوشمند برند‌ آنر نداریم. انتظار می‌رود در روزهای آینده جزئیات بیشتری از آن به دست ما برسد.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment