تازه های فناوری

با تقلید از شیائومی؛ آیفونی با نمایشگر فراگیر ساخته می شود

پنج شنبه, 09 فروردين 1403

اپل با تقلید از یکی از گوشی های جدید تولیدشده توسط شیائومی به دنبال ساخت گوشی هوشمند تازه ای است که نمایشگر آن کاملا فراگیر بوده و به دور گوشی کشیده شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسین ایج، شیائومی در اوایل سال جاری میلادی گوشی Mi Mix Alpha را معرفی کرد که دارای نمایشگری فراگیر و پیچیده شده به دور کل بدنه گوشی است. این نوع طراحی که دنیای تلفن های همراه را متحول خواهد کرد، مورد توجه اپل قرار گرفته و این بار این شرکت آمریکایی به دنبال تقلید از یک شرکت چینی است.

بر اساس حق اختراعی که اپل به تازگی به ثبت رسانده، این شرکت به دنبال تولید گوشی هوشمند یا تبلت جدیدی است که نمایشگر آن به طور کامل به دور بدنه گوشی پیچیده باشد و از انعطاف کافی برخوردار باشد. این نمایشگر هم بخش جلویی و هم پشت گوشی را در برمی گیرد و مشاهده محتوای آن به سادگی ممکن است.

در واقع این نوع نمایشگر، رقیبی برای نمایشگرهای تاشو و لوله شدنی محسوب می شود که در حال حاضر مورد توجه شرکت هایی مانند سامسونگ و هواوی قرار گرفته اند. در حق اختراع ثبت شده اپل تصریح شده که از این نمایشگر جدید برای ممکن کردن مشاهده محتوای بصری سه بعدی نیز استفاده خواهد شد. اپل در مورد اخبار منتشر شده در این زمینه اظهارنظری نداشته است.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment