تازه های فناوری

برخی مشخصات گلکسی S10 لایت افشا شد

جمعه, 10 فروردين 1403

سامسوسنگ در ماه مارچ، خانواده گلکسی S10 را معرفی کرد و حالا قصد دارد تا با معرفی نسخه Lite آن، خط تولید این سری را گسترش دهد.

 

 

این روزها حرف و حدیث‌ها پیرامون گوشی Galaxy S10 Lite بسیار زیاد شده و به نظر می‌رسد که همین روزها، باید منتظظر معرفی رسمی آن باشیم.

خانواده گلکسی S10 در ماه مارچ به دنیای تکنولوژی معرفی شد. حالا این کمپانی کره‌ای قصد دارد تا مدل لایت آن را نیز برای کاربران خود عرضه نماید.

برخی مشخصات سخت‌افزاری گلکسی اس 10 لایت چندی پیش در بنچمارک Geekbench لو رفت که از جمله آن‌ها، می‌توان به پردازنده اسنپدراگون 855 و رم 8 گیگابایتی اشاره کرد. حالا این محصول موفق شده تا گواهی سلامت خود را از موسسه Anatel برزیل دریافت کند که در لیست مشخصات، باتری 4370 میلی آمپر ساعتی آن خودنمایی می‌کند.

چندی پیش در رسانه‌های خبری، پیش بینی شده بود که این محصول دست کم به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد بود و حالا با مشخص شدن ظرفیت باتری، می‌توان گفت که اعداد و ارقام پیش بینی شده تا حدی به واقعیت نزدیک بوده است. همچین شایعه شده است که گلکسی S10 Lite از شارژر 45 واتی فست شارژ نیز پشتیبانی می‌کند.

gsmarena_003.jpg

هنوز مشخص نیست که Galaxy S10 Lite چه زمانی از راه خواهد رسید، اما پیش بینی می‌شود که این محصول با نمایشگر 6.7 اینچی فول اچ دی پلاس سوپر آمولد، دوربین سه گانه  48 + 12 + 5 مگاپیکسلی در پشت و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد شد. همچنین حرف و حدیث‌هایی در میان است که این گوشی هوشمند سامسونگ در سه رنگ سفید، سیاه و آبی عرضه می‌شود.

 

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment