تازه های فناوری

ردمی نوت 8T از راه رسید

پنج شنبه, 09 فروردين 1403

شیائومی از گوشی هوشمند جدیدی رونمایی کرد. ردمی نوت 8T با قیمت 199 یورو در کشورهای اروپایی به فروش می‌رسد.

 

 
 
 
 
 
 

شیائومی در مراسمی گوشی ردمی نوت 8T را معرفی کرد. این دستگاه نسخه بروز شده ردمی نوت 8 محسوب می‌شود که هم اکنون در برخی کشورها مانند چین و هند به فروش می‌رسد. از نظر طراحی تفاوتی میان این گوشی‌های هوشمند وجود ندارد. این دستگاه دارای برش قطره‌ای نمایشگر بوده و روی پنل جلویی و پشتی آن گوریلا گلس 5 کشیده شده است. این اسمارت فون به دوربین اصلی چهارگانه مجهز شده و در رنگ‌های آبی (Starscape Blue)، سفید (Moonlight White) و خاکستری (Moonshade Grey) به فروش می‌رسد.

گوشی ردمی نوت 8T از صفحه نمایش 6.53 اینچی LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر 19.5:9 بهره می‌برد. برای این نمایشگر حالت‌های مختلفی مانند Sunlight، Night و Reading در نظر گرفته شده است که به ترتیب برای نور آفتاب، شرایط نوری ضعیف و مطالعه توسعه پیدا کرده‌اند. کاربران این گوشی هوشمند قادر به تنظیم دمای رنگ صفحه نمایش خواهند بود. قدرت این محصول توسط چیپست اسنپدراگون 665 تامین می‌شود. ردمی نوت 8 تی در دو نسخه مجهز به 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد که البته هر دو دارای 4 گیگابایت رم هستند و از کارت حافظه خارجی با حداکثر ظرفیت 256 گیگابایت پشتیبانی می‌کنند.

روی پنل پشتی این گوشی هوشمند شاهد خودنمایی دوربین اصلی چهارگانه هستیم. سنسور اصلی این دوربین، 48 مگاپیکسلی سامسونگ GM1 است که توسط سنسور 8 مگاپیکسلی اولترا واید، سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو همراهی می‌شود. کاربران برای ثبت تصاویر سلفی خود باید از یک سنسور 13 مگاپیکسلی استفاده کنند که ویژگی‌های مختلفی مبتنی بر هوش مصنوعی در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. شیائومی اعلام کرده صدای تولیدی اسپیکر مکالمه این دستگاه 40 درصد افزایش یافته است.

ردمی نوت 8T دارای دو تفاوت اصلی با ردمی نوت 8 است. این گوشی هوشمند جدید به تراشه NFC مجهز شده و همچنین در جعبه خود دارای شارژر با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی است. انرژی این دستگاه توسط یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود. از سایر مشخصات این گوشی هوشمند می‌توان به فرستنده اینفرارد، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و پورت USB Type-C اشاره کرد.

نسخه مجهز به 64 گیگابایت حافظه داخلی ردمی نوت 8T با قیمت 199 یورو به فروش می‌رسد؛ با این حال قیمت مدل دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی آن اعلام نشده است. این دستگاه از تاریخ 8 نوامبر در کشورهای اسپانیا و ایتالیا، از تاریخ 13 نوامبر در فرانسه و از تاریخ 15 نوامبر در آلمان قابل خریداری خواهد بود. ردمی نوت 8T در تاریخ نامشخصی وارد بازار انگلستان، بلژیک، لوکزامبورگ و هلند خواهد شد.

 

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment