تازه های فناوری

فروش سری میت 30 هوآوی 75 درصد از سال قبل بیشتر شده است

جمعه, 31 فروردين 1403

هوآوی در مراسم رونمایی از تبلت جدید میت‌پد پرو اعلام کرد که میزان فروش این شرکت علی‌رغم تحریم‌ها بسیار خوب بوده و حتی سری میت 30 رشدی 75 درصدی را نسبت به سال قبل تجربه کرده است.

 

 

تحریم‌های آمریکا علیه هوآوی شاید تا حدی مانع از رشد این شرکت شده باشد، اما همچنان به نظر می‌رسد که چینی‌ها عملکرد خوبی از خود نشان داده‌اند. مدیرعامل هوآوی، ریچارد یو، امروز در مراسم رونمایی از میت‌پد پرو و میت‌بوک D آمار جالب توجهی را در خصوص فروش محصولات اخیر این کمپانی ارائه کرد.

هوآوی در ۶۰ روز گذشته در کل دنیا بیش از ۷ میلیون دستگاه از سری میت ۳۰ فروخته است. این آمار با توجه به عرضه نسبتا محدود در بسیاری از بازارهای جهانی اهمیت دوچندانی پیدا می‌کند. همچنین باید به رشد سالانه ۷۵ درصدی در میزان فروش سری میت اشاره کنیم، هرچند احتمالا اکثر این دستگاه‌ها در خود کشور چین به فروش رفته است.

ریچارد یو می‌گوید Watch GT 2 نیز عملکرد خوبی دارد. این دستگاه در ۴۵ روز گذشته ۱ میلیون فروش داشته و هوآوی موفق شده که ۳ ماه زودتر از مدل قبلی Watch GT به این موفقیت دست پیدا کند. به گفته آقای یو، این شرکت حالا بزرگ‌ترین تولیدکننده ساعت هوشمند در چین است.

هوآوی همچنین از نظر سهم بازار در حال حاضر بزرگ‌ترین تولیدکننده تبلت چین است که با اختلافی قابل توجه بالاتر از اپل قرار دارد. این کمپانی انتظار دارد که تا انتهای سال ۲۰۱۹ حدود ۲ میلیون مدیاپد M6 بفروشد و میت‌پد پرو هم در ماه‌های آتی به تحکیم جایگاه هوآوی در بازار تبلت این کشور کمک خواهد کرد.

میت‌پد پرو تبلتی ۱۰.۸ اینچی است که از چیپست Kirin 990 استفاده می‌کند و به قابلیت شارژ سریع بیسیم ۱۵ واتی مجهز شده. به گفته هوآوی این دستگاه قوی‌ترین تبلت دنیای اندروید است و در ابتدای سال ۲۰۲۰ نیز قرار است مدل 5G آن به بازار بیاید.Huawei-Mate-30-Pro-featured-02.jpg

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment