تازه های فناوری

پتنت جدید ال‌ جی از گوشی تاشدنی با طراحی ظاهری شبیه به هواوی میت ایکس خبر می‌دهد

پنج شنبه, 09 فروردين 1403

در آخرین پتنت ثبت‌شده‌‌ی ال‌جی، طراحی گوشی هوشمند تاشدنی به‌اشتراک گذاشته شده که شباهت زیادی به طراحی هواوی میت ایکس دارد. 

آخرین اخبار حاکی از آن است که ال‌جی نیز مشغول تولید گوشی هوشمند تاشدنی است. آخرین پتنت ثبت‌شده‌ی این شرکت، طراحی دستگاه تاشدنی را نشان می‌دهد که شباهت زیادی به طراحی هواوی میت ایکس دارد. پتنت مذکور در مه ۲۰۱۹ (اردیبهشت‌ ۱۳۹۸) با عنوان Hague International Design System ثبت شده و ۲۹ نوامبر ۲۰۱۹ (هشتم آذر ۱۳۹۸) مستندات مربوط به آن با عنوان Mobile phone منتشر شده است. طراحی گوشی هوشمند به‌تصویر کشیده‌شده در پتنت، شباهت زیادی به گوشی هوشمند تاشدنی میت ایکس هواوی دارد و به‌نظر می‌رسد از دوربین چهارگانه بهره خواهد برد. 

همچنین باتوجه‌به اطلاعات پتنت، ظاهرا گوشی تاشدنی ال‌جی از جک هدفون ۳/۵ میلی‌متری بهره خواهد برد که این روزها کمتر دستگاهی را می‌بینیم با این ویژگی معرفی شود.

پتنت ال جی

در سال ۲۰۱۸، مدیرعامل ال‌جی تأیید کرده بود شرکتش روی طراحی و تولید گوشی هوشمند تاشدنی کار می‌کند. باوجوداین، در آن مقطع زمانی صحبتی از زمان آغاز به کار یا معرفی دستگاه تاشدنی ال‌جی نشده بود. باتوجه‌به اینکه به پایان سال ۲۰۱۹ نزدیک می‌شویم، احتمال دارد ال‌جی سال آینده گوشی هوشمند تاشدنی خود را به بازار معرفی کند. ناگفته نماند، سامسونگ نیز روی گوشی هوشمند تاشدنی بعدی خود با نام گلکسی فولد ۲ کار می‌کند که بتواند جایگزین مناسبی برای گلکسی فولد باشد.

 

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment