تازه های فناوری

سرویس جیمیل زین پس به شما اجازه می‌دهد ایمیل‌ها را هم پیوست کنید

سه شنبه, 29 اسفند 1402

سرویس جیمیل گوگل (Gmail) زین پس به شما اجازه خواهد داد حتی ایمیل‌های موجود در صندوق ورودی خود را نیز پیوست کرده و برای اشخاص مختلف ارسال کنید.

سرویس جیمیل قابلیت تازه‌ای را دریافت کرده است که می‌تواند برای بسیاری از کاربران جذاب به نظر برسد. این سرویس ایمیل زین پس به شما اجازه خواهد داد ایمیل‌های دریافت شده را بدون آنکه نیازی به دانلودشان در ابتدا باشد٬ آن‌ها را در ایمیل‌هایتان پیوست کنید. فقط کافیست یک یا چند ایمیل را انتخاب کرده و به داخل پنجره‌ی Compose بکشید تا به ایمیل شما اضافه شوند. به عنوان یک راه جایگزین نیز شما می‌توانید یک یا چند ایمیل را در اینباکس خود تیک بزنید٬ سپس روی منوی سه نقطه روی یکدیگر کلیک کنید و از منوی آبشاری به نمایش درآمده٬ گزینه‌ی “Forward as attachment” را انتخاب کنید.

پیوست ایمیل‌ها در سرویس جیمیل

سرویس جیمیل

شاید این قابلیت برای برخی عجیب به نظر برسد٬ اما موقعیت‌هایی وجود دارد که پیوست کردن ایمیل‌ها منطقی‌تر از ارسال آن‌ها به صورت جداگانه است. به طور مثال در شرایطی که می‌خواهید پیام‌های متعدد مربوط به یک موضوع واحد را برای شخصی ارسال کنید٬ این قابلیت جدید کاملا سودمند به نظر می‌رسد. اگر یک ایمیل را ضمیمه کنید٬ کل نمای مکالمه آن حفظ خواهد شد؛ در نتیجه دنبال کردن شخص ثالث بسیار ساده‌تر از آن است که بخواهید یک به یک آن‌ها را ارسال کنید.

ارسال ایمیل‌ها به عنوان ضمیمه به شما این امکان را می‌دهد که یک پیغام خلاصه را برای گیرنده‌ی خود بنویسید و آن‌ها را با آنچه در شرف خواندنش هستند٬ آشنا کنید. این پیوند‌ها را می‌توان به طور مستقیم در کلاینت ایمیل باز کرد٬ زیرا هر ایمیل متصل به یک فایل با پسوند eml. برای کاربر ارسال می‌شود. شما می‌توانید هر تعداد ایمیل که می‌خواهید را پیوست کنید. زمانی که روی یک پیوست کلیک می‌کنید نیز آن در یک پنجره‌ی جدید نمایان خواهد شد.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment