تازه های فناوری

هواوی P Smart Pro با دوربین 48 مگاپیکسلی معرفی شد

پنج شنبه, 09 فروردين 1403

گوشی P Smart Pro تلفنی خوش قیمت با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و دوربین سلفی پاپ‌آپ است که از سنسوری 16 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

 

 

هوآوی پی اسمارت پرو رسما توسط این غول چینی معرفی شد و اکنون در چندین کشور اروپایی عرضه شده است. این موبایل مدل کاملا جدیدی نیست و تقریبا فرقی با هوآوی Y9s نمی‌کند. از سویی می‌توانیم شباهت‌هایی میان پی اسمارت پرو و آنر 9X ببینیم.

در هر حال، پی اسمارت پرو دوربینی ۴۸ مگاپیکسلی را با برچسب قیمت ۴۵۰ یورویی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این گوشی فعلا در کشورهایی مثل بلغارستان، کرواسی، یونان، لهستان و اوکراین عرضه شده است.

این تلفن هوشمند نمایشگری ۶.۵۹ اینچی دارد که فاقد هر گونه ناچ یا حفره است و برای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی از مکانیزم پاپ‌آپ استفاده می‌کند. در قاب پشتی دستگاه دو لنز دیگر هم وجود دارد که یکی فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۲۰ درجه‌ای و دیگری سنسور عمق مخصوص افکت بوکه است.

پنل صفحه نمایش این دستگاه از نوع LCD با رزولوشن +1080p و نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ است. حسگر اثر انگشت در کنار بدنه قرار گرفته و در پایین جک ۳.۵ میلی متری هدفون به همراه درگاه USB-C به چشم می‌خورد. پی اسمارت پرو یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی هم دارد که با شارژر ۱۰ واتی شارژ می‌شود.

هوآوی در این گوشی از چیپست Kirin 710F استفاده کرده و روی آن رابط کاربری EMUI 9.1 قرار گرفته است. پی اسمارت پرو همچنین ۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی از نوع UFS 2.1 دارد که با سیستم فایل EROFS هوآوی فرمت شده است.

گوشی پی اسمارت پرو در دو رنگ «مشکی نیمه‌شب» و «کریستالی» به بازار می‌آید که مدل دوم با ۲۱ لایه نانو-بافت رنگ‌های مختلفی را به چشم کاربر می‌رساند.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment