تازه های فناوری

سامسونگ در جلسه مخفیانه در CES نام پرچمدارن بعدی را افشا کرد

سه شنبه, 11 ارديبهشت 1403

حالا دیگر می‌توانیم با اطمینان بگوییم که نام پرچمدار بعدی سری گلکسی S و نسل دوم گوشی تاشو سامسونگ مشخص شده است. یک رسانه کره‌ای امروز گزارشی مبنی بر این موضوع منتشر کرده که سامسونگ در جلسه محرمانه‌ای در CES 2020 با شرکای مخابراتی خود برگزار کرده است. کسانی که در این جلسه شرکت کرده‌اند دستگاه‌های معرفی نشده سامسونگ را مشاهده کرده‌اند و ظاهراً DJ Koh مدیر سامسونگ موبایل نام دو پرچمدار آینده این شرکت را تأیید کرده است.

اول به سراغ سری Galaxy S11 می‌رویم، گوشی‌هایی به نظر می‌رسد شایعات پیرامون آنها صحیح بوده است. DJ Koh تأیید کرد که گوشی‌های جدید این سری گلکسی اس20، گلکسی اس20 پلاس و گلکسی اس20 اولترا نام خواهند داشت. او همچنین نام گوشی بعدی تاشو شرکت را نیز افشا کرده است. این گوشی قرار است که به جای گلکسی فولد 2، گلکسی Bloom نام داشته باشد.

 دلیل این تغییر نام هنوز مشخص نیست، اما Koh توضیح داده که در طراحی این گوشی از لوازم آرایشی لانکوم الهام گرفته شده است. این یعنی ظاهراً غول کره‌ای تصمیم گرفته تا با گوشی تاشو آینده خود خانم‌ها را تحت تأثیر قرار دهد. طبق گزارشات، گلکسی بلوم در دو نسخه 4G و 5G به بازار عرضه خواهد شد. تصویر زیر را یکی از حاضرین در جلسه مخفیانه سامسونگ در CES 2020 شکار کرده است.

فیلمبرداری 8K در راه است

گفته شده که هر دو گوشی گلکسی S20 و گلکسی Bloom از ضبط ویدئوی 8K پشتیبانی خواهند کرد. سامسونگ با همکاری گوگل در تلاش است بستری برای ویدئوهای 8K فراهم کند و انتظار می‌رود که یوتیوب پیش از 11 فوریه که زمان معرفی گوشی‌های پرچمدار سامسونگ است امکان استریم ویدئو 8K را محیا کند.

این بدون شک یک قدم مثبت برای سامسونگ خواهد بود، اما باید در نظر داشت که هنوز محتوای 8K زیای در یوتیوب نیست. اما اگر گوشی‌های هوشمند سال 2020 از ضبط 8K پشتیبانی کنند، این شکاف خیلی سریع پر خواهد شد. در حال حاضر تنها باید منتظر ماند و دید چه اتفاقی خواهد افتاد.

در حالیکه تمامی این اطلاعات براساس آنچه در پشت درهای بسته در CES 2020 اتفاق افتاده، منتشر شده است،همه چیز کاملاً درست به نظر می‌آید. سامسونگ پیش از این نیز جلسات پنهانی با شرکای خود برگزار کرده بود و اطلاعاتی که از این جلسه لو رفته است، چندان دور از ذهن نیست.

 

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment