تازه های فناوری

انتشار آپدیت اندروید 10 برای گوشی Y9 Prime 2019 هوآوی

یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403

هوآوی به تازگی از گوشی Y9 Prime 2019 در بازار ایران رونمایی کرده است. این گوشی در ماه می به‌طور رسمی معرفی شده است و سیستم عامل آن به‌طور پیش‌فرض EMUI 9 بر پایه اندروید 9 Pie است. البته این گوشی در ماه آگوست با آپدیتی EMUI 9.1 را دریافت کرد، اما همچنان در انتظار اندروید 10 و EMUI 10 می‌باشد.

از آنجاییکه آمریکا دست به تحریم هوآوی زده، انتشار آپدیت برای گوشی‌های این کمپانی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. اما خوشبختانه گزارشاتی مبنی بر این منتشر شده است که گوشی Y9 Prime 2019 در کشور هندوستان آپدیت EMUI 10 بر پایه اندروید 10 را دریافت کرده است و کاربران می‌توانند از طریق برنامه HiCare آن را نصب کنند. این یعنی می‌توان امیدوار بود آپدیت سیستم عاملی برای این گوشی به‌زودی برای نسخه‌های داخل ایران نیز عرضه شود.

قابلیت‌های جدید EMUI 10

اصلی‌ترین ویژگی که با آپدیت جدید به گوشی Y9 Prime 2019 اضافه می‌شود، Dark Mode است که ایجاد تم تاریک در سیستم و نرم‌افزار گوشی، هم میزان مصرف باتری را کم کرده و هم از آسیب‌رساندن به چشم در محیط‌های کم نور جلوگیری می‌کند. علاوه‌براین آپدیت جدید با انیمیشن‌های جدید، حرکات روان‌تر و سرعت پاسخگویی بالاتر همراه خواهد بود.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment