تازه های فناوری

​مشخصات باتری و دوربین گوشی های گلکسی A31 و گلکسی A41 فاش شد

جمعه, 10 فروردين 1403

بازسازی گوشی های سری A در سال ۲۰۱۹ با بازخورد خوبی از سوی طرفداران روبرو شد و شرکت سامسونگ قصد دارد همین روند را نیز با گوشی هایی همچون گلکسی A51 و A71 در سال ۲۰۲۰ ادامه دهد. علاوه بر این، سامسونگ تصمیم دارد گزینه های مقرون به صرفه ای همچون گلکسی A31 و گلکسی A41 را نیز روانه بازار کند. در این مدت هیچگونه اطلاعاتی در رابطه با این دو گوشی در دسترس نبود تا اینکه امروز جزییاتی در مورد این دو گوشی لو رفت و برای اولین بار در دسترس عموم قرار گرفت.
سنسور اصلی دوربین گوشی گلکسی A31 وضوحی برابر با ۴۸ مگاپیکسل دارد که یک سنسور ۵ مگاپیکسلی ماکرو را نیز در کنار خود خواهد داشت و از لحاظ چینش شباهت بسیاری به نسل قبلی یعنی گلکسی A30 با دوربین های ۱۶ و ۵ مگاپیکسلی دارد. در بخش باتری نیز می توان ظرفیتی برابر با ۵۰۰۰ میلی آمپر را برای این گوشی متصور شد.
گوشی گلکسی A41 نیز دوربینی با وضوح ۴۸ مگاپیکسل خواهد داشت اما در رابطه با وضوح دیگر سنسورهای آن اطلاعاتی در دسترس نیست. در بخش جلوی گوشی دوربین ۲۵ مگاپیکسلی سلفی قرار خواهد گرفت. مدل پایه هر دو گوشی گلکسی A31 و A41 با ظرفیت ۶۴ گیگابایتی عرضه خواهد شد. هنوز اطلاعاتی در رابطه با تاریخ معرفی این دو گوشی در دست نیست اما به محض دریافت اخبار تازه در رابطه با این دو گوشی آن را با شما در میان خواهیم گذاشت.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment