تازه های فناوری

فروش آیفون XS و XS Max ریفربیش آغاز شد

جمعه, 31 فروردين 1403

اگر از جمله علاقمندان آیفون هستید، اما توانایی پرداخت حداقل 999 دلار را ندارید، می‌توانید به سری ریفربیش محصولات کمپانی اپل پناه ببرید. اهالی کوپرتینو به تازگی، آیفون 10 اس و 10 اس مکس ریفربیش را در دسترس خریداران قرار داده‌اند.

اگر در کشور آمریکا زندگی می‌کنید، می‌توانید چنین محصولاتی را به صورت آنلاین از وبسایت اپل سفارش دهید. آیفون XS ریفربیش با حافظه داخلی 64 گیگابایتی هم اینک با قیمت 699 دلار در دسترس خریداران قرار گرفته است. قیمت این محصول برای مدل‌های 256 و 512 گیگابایتی به ترتیب 829 و 999 دلار در نظر گرفته شده است.

اما اگر به ابعادی بزرگتر نیاز دارید، می‌توانید سراغ آیفون 10 اس مکس ریفربیش بروید. مدل‌های 64، 256 و 512 گیگابایتی این محصول نیز به ترتیب با قیمت‌های 799، 929 و 1099 دلار در وبسایت اپل برای فروش در دسترس قرار گرفته است.

آیفون‌های ریفربیش به محصولاتی گفته می‌شود که به دلیل ایرادات سخت‌افزاری، به کمپانی اپل بازگردانده شده و تحت نظر کارشناسان و تعمیر کاران این برند، تعمیر شده و مجددا به چرخه استفاده برمی‌گردند.

در هر صورت، با خرید آیفون‌های ریفربیش شما بین 300 تا 350 دلار در هزینه‌ها صرفه جویی به عمل می‌آورید. مسئولان اپل مدعی شده اند که کلیه آیفون‌های ریفربیش، به صورت کامل تست شده، پاکسازی می‌شوند و مجددا ریپک شده و با لوازم جانبی و دفترچه‌های راهنمای جدید، به بازار عرضه می‌شوند.

همچنین باتری و بدنه بیرونی دستگاه نیز عوض شده و مدل‌های جدید و کاملا نو روی آنها قرار می‌گیرد. به این ترتیب تشخیص مدل‌های نو یا ریفربیش، بسیار سخت بوده و نیاز به افراد متخصص دارد.

آیا تا به حال به دلیل کاهش هزینه یا به هر دلیل، اقدام به خرید آیفون‌های ریفربیش کرده‌اید؟ نظرتان پیرامون این محصولات چه بوده است؟

با اعلام نظرات خود پیرامون این قبیل گوشی‌ها، ما و کاربران را در این مورد مطلع کنید.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment