تازه های فناوری

گلکسی اس 20 سامسونگ در وب‌سایت آمازون حاضر شد

سه شنبه, 28 فروردين 1403

سامسونگ در آینده نزدیک از پرچمداران جدید خود رونمایی می کند. به تازگی گوشی گلکسی اس 20 در وب‌سایت آمازون مشاهده شده است.

سامسونگ در تاریخ 22 بهمن گوشی های سری گلکسی S20 را معرفی می کند. در هفته های اخیر شاهد انتشار گزارش ها و اطلاعات زیادی در رابطه با این گوشی های هوشمند بودیم. به تازگی گوشی گلکسی اس ۲۰ در وب‌سایت آمازون در امارات متحده عربی مشاهده شده است. این دستگاه دارای شماره مدل SM-G980F بوده که به مدل LTE آن اشاره دارد.

بر اساس اطلاعات موجود در آمازون، گوشی گلکسی اس 20 سامسونگ به صفحه نمایش 6.2 اینچی Infinity-O مجهز می شود که دارای رفرش ریت 120 هرتز است. در مرکز بخش بالایی نمایشگر یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی به چشم می خورد. انتظار می رود این پنل از نوع Dynamic AMOLED با رزولوشن +QHD و نسبت تصویر 20:9 باشد.

gsmarena_007.jpg

به سراغ دوربین این دستگاه می رویم. این گوشی هوشمند به دوربین اصلی سه گانه مجهز می شود. سنسور اصلی این دوربین 12 مگاپیکسلی بوده که توسط سنسور 12 مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور 64 مگاپیکسلی تله فوتو همراهی می شود. سنسور تله فوتو قابلیت زوم اپتیکال 3 برابری و زوم دیجیتال 30 برابری را در اختیار کاربران قرار می دهد و قادر به ضبط ویدیوهای 8K با سرعت 30 فریم بر ثانیه است.

بر اساس اطلاعات موجود در وب‌سایت آمازون، قدرت این دستگاه توسط چیپست اگزینوس 990 تامین می شود که آن را 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می کنند. از سایر مشخصات آن می توان به سیستم عامل اندروید 10 و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

در گذشته شاهد افشای قیمت گوشی های سری گلکسی اس 20 سامسونگ بودیم (قیمت گلکسی S20 و گلکسی اس 20 پلاس برملا شد). قیمت این گوشی هوشمند با رنگ آبی برابر با 847 دلار اعلام شده است.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment