تازه های فناوری

هندزفری بیسیم گلکسی باد پلاس از راه رسید

جمعه, 10 فروردين 1403

هندزفری بیسیم جدید سامسونگ شاید در بخش حذف فعال نویز به خوبی ایرپاد پرو اپل عمل نکند، اما به توجه به قیمت بسیار جذابی که دارد و بهینه‌سازی‌های که روی آن انجام شده، قطعا می‌تواند با استقبال مناسبی از سوی خریداران روبرو شود. عمر باتری گلکسی باد پلاس نسبت به نسل قبلی پیشرفت قابل توجهی داشته و حالا به ۱۱ ساعت رسیده است. این ایرباد اکنون یک بلندگوی جدید و یک سیستم میکروفن تازه دارد که وعده بهبود کیفیت صدا را می‌دهد.

طراحی ظاهری گلکسی باد پلاس تغییر خاصی نداشته است. این دستگاه با کمک کیس شارژر خود حالا ۲۲ ساعت عمر باتری دارد و با کمک قابلیت شارژ سریعی که سامسونگ همراه آن عرضه کرده می‌تواند در ازای ۳ دقیقه شارژ تا ۱ ساعت آهنگ پخش کند. وزن هر گوشی این دستگاه حالا کمی افزایش یافته و از ۵.۶ گرم به ۶.۳ گرم رسیده است. 

گلکسی باد پلاس بلندگویی پویا و دوطرفه دارد که به افزایش کیفیت صدا کمک می‌کند و از سوی دیگر با کمک یک میکروفن اضافه وعده تماس صوتی باکیفیت‌تر را می‌دهد. قابلیت ورود صدای پیرامونی در این نسخه ارتقا یافته است. همچنین کدک‌هایی مثل AAC, SBC و Scalable نیز بهبود پیدا کرده‌اند هرچند کدک AptX بدون تغییر باقی مانده است.

نسخه قبلی گلکسی باد در هر لحظه فقط می‌توانست به یک دستگاه وصل شود، ولی گلکسی باد پلاس با کمک بلوتوث ۵ امکان اتصال همزمان به چند دستگاه را دارد. این ایرباد با استاندارد ضدآب IPX2 سازگار است. کنترل‌های لمسی روی این محصول قابل شخصی‌سازی است و حالا میانبری به آن اضافه شده که به طور اختصاصی برای اسپاتیفای به کار می‌رود. گلکسی باد پلاس درگاه USB-C دارد و اپلیکیشن آن برای سیستم عامل iOS نیز در دسترس قرار گرفته است.

 سامسونگ هندزفری بیسیم گلکسی باد پلاس را در رنگ‌های مشکی سرامیکی، سفید، آبی ابری و قرمز تولید کرده و آن را از تاریخ ۱۴ فوریه مصادف با ۲۵ بهمن با قیمت ۱۴۹ دلار به فروش می‌رسد. افزایش قیمت این نسخه نسبت به نسل اول گلکسی باد تنها ۲۰ دلار است.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment