تازه های فناوری

ظرفیت تماس تصویری نسخه وب پیام‌رسان گوگل دوو به 32 نفر رسید

چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403

اپلیکیشن گوگل دوو (Google Duo) ظرفیت تماس تصویری خود را در نسخه وب به 32 نفر افزایش داد و برای استفاده از این قابلیت باید گوگل کروم خود را به آخرین نسخه آپیدت کنید. 

اپلیکیشن پیام‌رسان مبتنی بر وب گوگل دوو (Google Duo)، در ماه می حالت تماس خانوادگی با اضافه کردن فیلترهای مختلف ایجاد کرد تا تماس تصویری را برای کودکان جذاب تر کند. اکنون شرکت گوگل ظرفیت این اپلیکیشن را افزایش داده است و اگر نسخه وب آن استفاده کنید، می‌توانید تماس تصویری با ظرفیت 32 نفر برقرار کنید. 

البته یکی از مدیران گوگل در توییتر خود اعلام کرده است که برای استفاده از این قابلیت گوگل دوو باید گوگل کروم خود را به آخرین نسخه آپدیت کنید. 

در ماه مارس ظرفیت تماس تصویری این اپلیکیشن از 8 نفر به 12 نفر افزایش پیدا کرد و اکنون دومین باری است که گوگل حداکثر ظرفیت تماس تصویری را افزایش داده است. اکنون ظرفیت تماس تصویری گوگل به ظرفیت فیس تایم رسیده است؛ اما هنوز ظرفیت کمتری از اسکایپ (50 نفر) دارد. 

گوگل تمام تلاش خود را کرده است تا در دوران کرونا ظرفیت تماس تصویری خود را افزایش دهد و کاربران بیشتری را جذب کند. البته در دوران پاندمیک ویروس کرونا، اکثر افراد از اپلیکیشن زوم (Zoom) برای تماس‌های تصویری خود استفاده می‌کنند. 

البته نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی در دخالت‌های دولت چین، درخشش و محبوبیت زوم را در هفته‌های گذشته کمتر کرده است و باعث شده تا افراد زیادی به دنبال اپلیکیشن دیگری برای کنفرانس‌های گروهی خود باشند. اکنون گوگل دوو موقعیت خوبی برای گرفتن کاربران بیشتر و قرار گرفتن در مرکز توجهات دارد.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment