تازه های فناوری

مشخصات سری Realme X9 همراه با قیمت آنها پیش از رونمایی منتشر شد

جمعه, 10 فروردين 1403

به تازگی اطلاعات جدیدی از مشخصات سری Realme X9 در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده است که ما در این مطلب قصد داریم به آنها بپردازیم.

به گفته یک افشاکننده چینی، ریلمی اکس ۹ از پردازنده اسنپدراگون ۷۷۸ به عنوان قلب تپنده خود استفاده خواهد کرد و برچسب قیمت حدودی آن بین ۳۱۲ تا ۳۹۰ دلار برآورد شده است.

وی همچنین افزود که مدل اکس 9 پرو از صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز خمیده و پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ استفاده کرده و قیمت حدودی آن بین ۳۹۰ تا ۴۶۸ دلار اعلام شده است.

در همین حال اواخر هفته پیش بود که وبسایت تجهیزات مخابراتی چین، یک گوشی با شماره مدل RMX3366 را در لیست محصولات تایید شده خود قرار داد. البته هویت واقعی این گجت هنوز مشخص نشده است، اما مشخصات کلیدی آن در این وب‌سایت منتشر شده و به نظر می‌رسد که بزودی از این محصول بطور رسمی رونمایی شود.

با توجه به فهرست منتشر شده، مشخص شده است که RMX3366 از یک صفحه نمایش اولد ۶.۵۵ اینچ با رزولوشن فول اچ‌دی‌پلاس، باتری دوگانه ۲۲۰۰ میلی آمپری و اندروید ۱۱ بهره می‌برد.

به گفته افشاکننده چینی، این گوشی از صفحه نمایشی با نرخ تازه‌سازی بالا بهره می‌برد و باتری دوگانه آن مجموعا ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت است. بنابراین احتمال اینکه گجت تایید شده توسط سازمان مخابرات چین همان سری جدید ریلمی‌های این شرکت چینی باشد، بسیار زیاد بوده و به زودی این مسئله برای ما روشن خواهد شد.

آیا تا به حال از گوشی‌های سری ایکس شرکت ریلمی استفاده کرده‌اید؟ به نظر شما این سری نسبت به برچسب قیمتی خود ارزش خرید دارند؟ لطفا نظرات و تجربیات خود را با ما و سایر کاربران سایت به اشتراک بگذارید.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment