تازه های فناوری

آیفون ۱۳ کی میاد؟

شنبه, 01 ارديبهشت 1403

طی سال‌های اخیر اپل همواره در تلاش بوده تا بتواند در یک زمان معین همیشگی اقدام به معرفی جدیدترین محصولات خود کند. اما تا به امروز غول کوپرتینو در انجام این کار موفق نبوده و زمان مشخصی برای پرده برداری از آیفون‌های جدیدش معین نکرده است.

آیفون ۱۳ کی میاد؟

با نزدیک شدن به زمان رونمایی سری آیفون ۱۳، شایعات و اخبار زیادی توسط رسانه‌های مختلف منتشر شده است و ما قصد داریم به منطقی‌ترین آنها بپردازیم.

بعد از رونمایی خانواده آیفون ۱۲ بسیاری پیش‌بینی کرده‌اند که اپل قصد دارد به سنت قدیمی خود برای معرفی سری آیفون ۱۳ بازگردد. براین‌اساس برخی احتمال می‌دهند زمان رونمایی از جدیدترین آیفون‌های اپل طبق روال همیشگی و قدیمی شرکت در ماه سپتامبر خواهد بود.

به ادعای رسانه مک‌رومرز، سری جدید آیفون ۱۳ در هفته سوم ماه سپتامبر بطور رسمی رونمایی می‌شود.

از طرفی شایعات دیگر حاکی از آن است با توجه به مشکلات در ساخت تراشه‌های A15 احتمال تاخیر در زمان رونمایی تا اواسط ماه اکتبر نیز وجود دارد.

البته پیش از این نیز اعلام شد اپل برای جلوگیری از هرگونه کاستی در موجودی پردازنده‌های جدید خود، تولید تعداد ۱۰۰ میلیون واحد تراشه A15 را در دستورکار TSMC تولیدکننده تایوانی قرار داده است. بنابراین سفارش بزرگ این کمپانی می‌تواند مشکلات تاخیر در زمان رونمایی از سری آیفون ۱۳ را تا حدودی برطرف کند.

از آنجایی که اپل بطور معمول مراسم‌های خود را در روزهای سه‌شنبه یا چهارشنبه برگزار می‌کند، برخی براین باورند غول فناوری آمریکایی از خانواده پیشرو آیفون‌های خود در تاریخ چهاردهم یا پانزدهم سپتامبر که مربوط به ۲ روز سه‌شنبه و چهارشنبه می‌شود رونمایی کند.

حال باید دید آیا در زمان اعلام شده واقعا شاهد حضور رسمی سری آیفون ۱۳ در کنفرانس آنلاین اپل خواهیم بود یا خیر.

به نظر شما آیفون ۱۳ در چه تاریخی رونمایی خواهد شد؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment