تازه های فناوری

لیست لوازم جانبی وان پلاس 6T لو رفت

جمعه, 10 فروردين 1403

در فاصله‌ی حدودا سه‌هفته مانده به رونمایی رسمی از وان‌پلاس 6T، لیست لوازم جانبی این گوشی به‌همراه قیمت آن‌ها به‌ بیرون درز کرده است. 

وان‌پلاس قصد دارد در تاریخ ۲۵ مهرماه (۱۷ اکتبر) از گوشی وان‌پلاس 6T رونمایی کند و بدیهی است که در آن مراسم، شاهد معرفی لوازم جانبی مخصوص این دستگاه نیز خواهیم بود. به‌تازگی و در فاصله‌ی باقی‌مانده تا برگزاری این رویداد، وب‌سایت MySmartPrice لیست و قیمت لوازم جانبی گوشی OnePlus 6T را منتشر کرده است.

همانطور که می‌شد انتظار داشت، شاهد تنوع بالایی از قاب‌های بامپر برای گوشی وان‌پلاس ۶ تی خواهیم بود؛ یکی از این قاب‌ها که Nylon Bumper نام دارد، قابی مشکی‌رنگ است و قیمت ۲۶.۹۵ یورویی خواهد داشت. عرضه‌ی دو قاب دیگر نیز برای این گوشی تأیید شده است؛ این دو قاب جدید که به‌ نام‌های Ebony Wood و Karbon شناخته می‌شوند، هر دو دارای قیمتی معادل ۳۱.۹۵ یورو خواهند بود. وان‌پلاس جدید در کنار این‌ها، دارای دو قاب Protective نیز خواهد بود: Sandstone و Karbon (به‌ترتیب با قیمت ۲۱.۹۵ و ۲۶.۹۵ یورو).

در زمینه‌ی لوازم جانبی صوتی نیز شاهد تنوع خوبی برای گوشی وان‌پلاس ۶ تی هستیم. شرکت سازنده‌ی این گوشی به‌تازگی تأیید کرده است که قصد دارد برای گوشی جدیدش، ایرفون بی‌سیم Bullets را در رنگ مشکی و با قیمت ۱۹.۹۵ یورو عرضه کند؛ از آن‌جایی که این ایرفون از USB Type-C بهره می‌برد، می‌توان مطمئن بود که گوشی وان‌پلاس 6T قرار نیست به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون مجهز باشد. 

وان پلاس 6 تی / OnePlus 6T

تصویر جدید منتسب به وان‌پلاس 6T / منبع: صفحه‌ی اینستاگرام شرکت وان‌پلاس

با این‌همه، وان‌پلاس به‌خوبی می‌داند که بسیاری از کاربران، دارای هدفون‌هایی هستند که تنها با جک ۳.۵ میلی‌متری می‌توان از آن‌ها استفاده کرد؛ از این رو، این شرکت تصمیم گرفته است که همچون اپل و گوگل، دانگل اختصاصی USB Type-C به جک هدفون را به‌صورت جداگانه و با قیمت ۸.۹۵ یورو به‌فروش برساند.

از میان مشخصات احتمالی وان‌پلاس ۶ تی، می‌توان به نمایشگر ۶.۴ اینچ از نوع Optic AMOLED با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل (+Full HD) و نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۹ اشاره کرد. به‌علاوه گفته می‌شود که قرار است در قسمت بالایی نمایشگر این گوشی، شاهد یک بریدگی قطره‌ای‌شکل باشیم.

ظاهرا وان‌پلاس در این گوشی از پردازنده‌ی ۱۰ نانومتری اسنپدراگون ۸۴۵ و پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۶۳۰ استفاده کرده است. همچنین احتمالا وان‌پلاس ۶ تی در سه مدل جداگانه با حافظه‌ی داخلی ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت عرضه خواهد شد.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment