تازه های فناوری

انتشار تصویر جدید سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس 5G

پنج شنبه, 09 فروردين 1403

فردا از گوشی‌های سری گلکسی نوت 10 رونمایی می‌شود؛ با این حال همچنان شاهد افشای اطلاعاتی از این محصولات هستیم. به تازگی تصویری از گلکسی نوت 10 پلاس 5G فاش شده است.

در حال حاضر قیمت نسخه 5G گلکسی نوت 10 برای بازار ایالات متحده آمریکا و همچنین کشورهای اروپایی لو نرفته است. این گوشی هوشمند توسط اپراتور ورایزون به فروش می‌رسد و از تاریخ 23 اوت در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. تا به امروز شاهد افشای گزارش‌ها و رندرهای زیادی از این گوشی‌‌های هوشمند بودیم. به تازگی تصویر دیگری از نسخه 5G گلکسی نوت 10 پلاس در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است.

این اسمارت فون از نظر طراحی ظاهری تفاوتی با نسخه LTE گلکسی نوت 10 پلاس ندارد. در سخت افزار این محصولات تفاوت‌‌هایی وجود دارد. نسخه5G این دستگاه در ایالات متحده آمریکا به چیپست اسنپدراگون 855 به همراه مودم X50 مجهز می‌شود، البته برخی شایعات به این موضوع اشاره کردند که این دستگاه تنها در اپراتور ورایزون با چیپست کوالکام به فروش می‌رسد و سایر اپراتورها، این دو گوشی هوشمند را با چیپست اگزینوس به فروش می‌رسانند.

در خارج از آمریکای شمالی، گوشی‌های گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس به پردازنده اگزینوس 9825 و به احتمال زیاد مودم سامسونگ مجهز می‌شوند. نسخه 5G گلکسی نوت 10 پلاس در بالاترین مدل خود به 12 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود. این محصولات در تاریخ 23 اوت وارد بازار خواهند شد. هم اکنون می‌توان این دو اسمارت فون را در ایالات متحده آمریکا رزرو کرد. با پیش خرید این گوشی، تخفیف و یا هدایا برای کاربر در نظر گرفته می‌شود.

 

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment