تازه های فناوری

نسل بعدی آیفون، به همراه ایرپاد عرضه خواهد شد

جمعه, 10 فروردين 1403

اپل قصد دارد تا در جعبه نسل آیند ه آیفون، ایرپادهای اختصاصی خود را نیز قرار داده و به خریداران عرضه نماید.

 

 

همان طور که می‌دانید، قرارگیری ایرپاد در جعبه آیفون‌ها همواره به عنوان یک رویای دست نیافتنی برای کاربران اپل به حساب می‌آید و کوپرتینویی‌ها همواره از هندزفری‌های پیشین خود که به همراه سیم هستند، در جعبه آیفون‌ها استفاده کرده اند. اما حالا بر اساس گزارش دیجی تایمز، ظاهرا مسئولان اپل به این فکر افتاده‌اند تا ایرپادها را درون جعبه آیفون‌های نسل آینده قرار دهند.

این وب سایت معتقد است که تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند از جمله اپل، سامسونگ و شیائومی در نظر دارند تا هدفون‌های بی سیم خود را به درون جعبه محصولات آینده خود آورده و به این ترتیب، با هندزفری‌های سیم‌دار خود خداحافظی کنند. این خبر توسط شخصی که درخواست کرده تا نامش فاش نشود، افشا شده است. وی به این موضوع معتقد است که شرکت‌های یاد شده می‌خواهند تا محصولات بی سیم خود از جمله ایرپاد (اپل) و گلکسی بادز (سامسونگ) را به همراه نسل بعدی محصولات خود در اختیار خریداران قرار دهند.

هنوز مشخص نیست که اپل، قصد اضافه نمودن کدام یک از ایرپادهای خود را خواهد داشت. آیا محصول پایه با قیمت 159 دلاری به درون جعبه آیفون نسل بعد راه پیدا خواهد کرد، یا مدل‌های دیگر این محصول؟ در حال حاضر هندزفری‌های اپل که با قیمت 29 دلار به صورت تکی به فروش می‌رسد، به همراه آیفون‌ها در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

اما یکی از احتمالاتی که توسط اهالی رسانه مطرح شده، این است که هنگام خرید، مشتری قادر خواهد بود تا همان هندزری‌های سابق را تحویل بگیرد، یا در ازای پرداخت یک مبلغ جزئی، ایرپادهای اپل را در کنار آیفون نسل بعد خریداری نماید.


 

 

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment