تازه های فناوری

هواوی نوا 7i به صورت رسمی معرفی شد

جمعه, 10 فروردين 1403

شرکت هواوی از یک گوشی هوشمند جدید رونمایی کرد. هواوی نوا 7i به صفحه نمایش 6.4 اینچی و باتری 4200 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است.

همانطور که انتظار داشتیم شرکت هواوی یک گوشی هوشمند جدید در کشور مالزی معرفی کرد. این دستگاه هواوی نوا 7i نام دارد که البته تفاوتی با گوشی نوا 6 SE ندارد. هواوی از این گوشی هوشمند در دسامبر سال گذشته میلادی رونمایی کرده بود.

گوشی جدید هواوی از صفحه نمایش 6.4 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره می برد. درون این نمایشگر شاهد حضور یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی هستیم. روی پنل پشتی آن دوربین اصلی چهارگانه به چشم می خورد. سنسور اصلی این دوربین 48 مگاپیکسلی بوده که توسط سنسور 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 سنسور دو مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق همراهی می شود. این سنسورها درون یک المان مربعی قرار گرفته اند.

هواوی برای تامین قدرت این گوشی هوشمند از چیپست کایرین 810 استفاده کرده که آن را 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می کند. این دستگاه از سیستم عامل پیش فرض اندروید 10 به همراه رابط کاربری EMUI 10 بهره می برد. انرژی گوشی هواوی Niva 7i توسط یک باتری 4200 میلی آمپر ساعتی تامین می شود که قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 40 واتی است.

از امروز می توان این گوشی هوشمند را پیش خرید کرد. این دستگاه در رنگ های مشکی، سبز و صورتی و با قیمت 265 دلار به فروش می رسد. افرادی که این اسمارت فون را پیش خرید کنند، دستبند هوشمند هواوی بند 4 را به عنوان هدیه دریافت خواهند کرد.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment