تازه های فناوری

احتمال عرضه آیفون SE 2 در تاریخ 15 فروردین

جمعه, 10 فروردين 1403

گزارشی جدید به عرضه آیفون SE 2 در تاریخ 3 آوریل اشاره می کند. این گزارش خبر از معرفی این گوشی هوشمند در اواخر ماه مارس داده است.

تا به امروز گزارش های زیادی در رابطه با نسل جدید آیفون اس ای در فضای مجازی منتشر شده است. در حالی که اکثر گزارش ها به رونمایی از آیفون SE 2 در اواخر ماه مارس اشاره کرده اند، اطلاعاتی در رابطه با تاریخ عرضه این گوشی هوشمند در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است. به تازگی یک وب‌سایت آلمانی اطلاعاتی در این زمینه منتشر کرده است.

بر اساس اعلام این وب‌سایت، آیفون SE 2 در تاریخ 15 فروردین وارد بازار می شود، البته قبل از آن شاهد برگزاری مراسمی برای معرفی آن خواهیم بود. گزارش های گذشته خبر از عرضه این دستگاه در ماه مارس داده بودند. گزارش جدید به صورت دقیق اعلام نکرده در این تاریخ از آیفون اس ای 2 رونمایی می شود و یا شاهد ورود آن به بازار خواهیم بود، اما با توجه به برگزاری مراسم قبل از این تاریخ، انتظار می رود محصول آینده اپل در تاریخ 3 آوریل در اختیار خریداران قرار بگیرد.

برخی شایعات از این دستگاه با نام آیفون 9 یاد می کنند. انتظار می رود این گوشی هوشمند دارای طراحی مشابه با آیفون 8 باشد و همچنین از دکمه هوم به همراه سنسور تاچ آیدی بهره ببرد. اپل در سال جاری میلادی از محصولات زیادی رونمایی خواهد کرد. علاوه بر گوشی های سری آیفون 12، با نسل جدید آیپد پرو نیز ملاقات خواهیم کرد.

گفته می شود آیپد پرو 2020 به چیپست اپل A14X Bionic و دوربین اصلی سه گانه مجهز می شود. این دوربین در مدل 12.9 و 11 اینچی این تبلت مورداستفاده قرار می گیرد. این دوربین، کارایی تبلت آینده اپل در زمینه واقعیت افزوده را بهبود می دهد. در صورتی که شایعات صحت داشته باشند، شاهد تغییر چندانی در طراحی آن نخواهیم بود.

در هفته های آینده اطلاعات بیشتری در رابطه با تاریخ رونمایی و همچنین عرضه آیفون SE 2 در اختیار رسانه ها قرار می گیرد.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment