تازه های فناوری

گوشی جدید TCL با نمایشگر کشویی به یک تبلت تبدیل می شود

پنج شنبه, 09 فروردين 1403

 به تازگی رندرهای جدیدی در فضای آنلاین منتشر شده که به گوشی جدید TCL اشاره می کنند. خلاقیت چشمگیر در این دستگاه، استفاده از نمایشگر کشویی به جای صفحات تاشو یا انعطاف پذیر است.

جدیدترین محصول سامسونگ به نام گلکسی Z فلیپ قطعا یک گوشی بی نظیر است. این گوشی در کنار دستگاه های انعطاف پذیر دیگری مانند گلکسی فولد و موتورولا Razr اثبات کرده اند که آینده متعلق به کسانی است که جسارت و جرات کافی جهت ایجاد تفاوت را دارند. به نظر می رسد TCL نیز قصد دارد در چنین راهی قدم بردارد.

گوشی جدید TCL با نمایشگر کشویی

کمپانی TCL شهرت چندان خاصی در تولید گوشی های هوشمند ندارد، اما اخیرا رندرهای جدیدی از گوشی آینده این شرکت لو رفته که توجه بسیاری را به خود جلب می کنند. ظاهرا این گوشی قرار بود در نمایشگاه 2020 MWC رونمایی شود، اما به سبب شیوع بیماری کرونا و لغو آن، TCL نتوانست خودی نشان دهد. با این وجود رندرهای جدید به اثبات وجود گوشی متفاوت TCL اشاره می کنند و البته موجب سوالات بسیاری شده اند.

گوشی جدید TCL از لحاظ طراحی شبیه به گلکسی S10 پلاس است، خصوصا پنل جلویی و حفره دورن نمایشگر، اما سایر موارد کاملا متفاوت هستند. تاکنون طراحی های متفاوتی برای نمایشگرهای تاشو و انعطاف پذیر در بازار گوشی های هوشمند عرضه شده اند، اما دستگاهی با نمایشگر کشویی نوآوری جدیدی به شمار می آید که به تازگی ظهور یافته است. کمپانی TCL بدون شک محصول جالبی را جهت ارایه زیر سر دارد.

با دقت به تصاویر، به خوبی می توان متوجه محل لغزش نمایشگر و تبدیل آن به تبلت شد. با این حال، هنوز مشخص نیست که آیا این نمایشگر از جنس نمایشگرهای به کار رفته در گوشی های سامسونگ و موتورولا است یا از نوعی شیشه متفاوت استفاده می کند.

باید خاطر نشان کرد که TCL هنوز دستگاه نشان داده شده در رندرهای جدید را به طور رسمی مورد تایید قرار نداده است. مشخصات این گوشی و پرچمدار بودن یا نبودن آن نیز هنوز معلوم نیست. بنابراین باید منتظر اطلاعات بیشتری از سوی کمپانی TCL بود.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment