تازه های فناوری

سونی اکسپریا L4 با دوربین اصلی سه گانه رونمایی شد

سه شنبه, 28 فروردين 1403

سونی از جدیدترین گوشی هوشمند خود رونمایی کرد. اکسپریا L4 به نمایشگر با نسبت تصویر 21:9، دوربین اصلی سه گانه و سنسور اثر انگشت روی فریم مجهز شده است.

سونی اکسپریا L4 با بهبودهایی نسبت به نسل گذشته خود رسما معرفی شد. این گوشی هوشمند شباهت هایی با اکسپریا 1 دارد که برای مثال می توان به دوربین اصلی سه گانه، نمایشگر با نسبت تصویر 21:9 و سنسور اثر انگشت روی فریم اشاره کرد. سونی برای این گوشی هوشمند خود صفحه نمایش 6.2 اینچی LCD با رزولوشن اچ دی پلاس و نسبت تصویر 21:9 درنظر گرفته است. لازم به ذکر است؛ نمایشگر اکسپریا L3 از نسبت تصویر 18:9 بهره می برد.

روی پنل پشتی این گوشی ژاپنی شاهد خودنمایی دوربین اصلی سه گانه هستیم. سنسور اصلی این دوربین 13 مگاپیکسلی بوده که توسط سنسور 5 مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق همراهی می شود. این دستگاه دارای برش قطره ای نمایشگر بوده که دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی را میزبانی می کند.

سونی اکسپریا L4 در زمینه پردازنده پیشرفتی نسبت به نسل گذشته خود نداشته است. قدرت این محصول توسط چیپست مدیاتک هلیو P22 تامین می شود. این پردازنده را 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می کند. سونی برای این محصول، جک 3.5 میلی متری هدفون درنظر گرفته است.

این گوشی هوشمند برای تامین انرژی خود از یک باتری 3580 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند که در مقایسه با اکسپریا L3 و باتری 3300 میلی آمپر ساعتی آن، پیشرفت داشته است. این دستگاه همچنین از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کند. کاربران در برخی کشورها می توانند از بهار سال جاری میلادی این گوشی هوشمند را در رنگ های آبی و مشکی خریداری کنند. سونی هنوز قیمت این اسمارت فون را اعلام نکرده است.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment