تازه های فناوری

Galaxy Fold 2 با نمایشگر 7.59 اینچی و قلم S-Pen عرضه می‌شود؟

جمعه, 10 فروردين 1403

با توجه به شایعه‌های جدید منتشر شده، Galaxy Fold 2 سامسونگ در مقایسه با نسخه قبلی خود، دارای پیشرفت های زیبایی در صفحه نمایش خود است.

ظاهرا صفحه نمایش داخلی این گوشی 7.59 اینچی بوده و رزولوشن 2213×1689 و سرعت تجدید 120هرتزی دارد. بنابراین این گوشی کمی بزرگتر از مدل فعلی و با رزولوشن بالاتر خواهد بود. البته به طور کلی دارای چگالی پیکسل بسیار مشابه است که نمی‌تواند تجربه متفاوتی برای کاربران باشد.

همچنین گفته می شود که این گوشی از صفحه نمایش تاشو مانند Galaxy Z Flip بهره می برد.

Galaxy Fold 2 دارای یک قلم S-Pen نیز خواهد بود که هدف آن ارتقاء تجربه کار با تبلت است. صفحه نمایش بیرونی نیز در مقایسه با Fold’s پیشرفته‌تر خواهد شد. این صفحه دارای ابعاد 6.23 اینچ با رزولوشون 819×2267 و 60 هرتز با سوراخ دوربین است که بسیار بزرگتر از صفحه نمایش 4.6 اینچی مدل اصلی خواهد بود؛ بنابراین احتمالا باید با استفاده از Fold بعدی تجربه بهتری را به نمایش درآورد.

لازم به ذکر است این مشخصات از طریق یکی از مدیران شرکت‌های زنجیره تامین سامسونگ منتشر شده است؛ او که احتمالا در تامین قطعات این گوشی نقش دارد، هیچگونه اطلاعات دیگری در خصوص این گوشی منتشر نکرده اما شاید اندکی حس جست‌وجو و کنکاش در این محصول بد نباشد.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment