تازه های فناوری

شیائومی با مشخصات نمایشگر Mi 10 Youth Edition به دیگران طعنه می‌زند

جمعه, 31 فروردين 1403

گوشی شیائومی Mi 10 Edition Youth در تاریخ 27 آوریل با MIUI 12 رونمایی می‌شود. این شرکت امروز با انتشار مشخصات گوشی جدید خود، به خودنمایی در بازار موبایل پرداخت.

طبق تیزرهای منتشر شده، نسخه جدید Mi 10 Youth Edition با صفحه نمایش PenTile AMOLED الماس پیکسل سامسونگ عرضه خواهد شد. شیائومی ادعا می کند که صفحه نمایش در هنگام بزرگنمایی، کیفیت تصویر واضح را با رنگ های دقیق و شفاف ارائه می دهد.

علاوه بر این، شیائومی می گوید این پنل دارای مقدار گرادیان نمایش 1.1 است، در حالی که مقدار JNCD آن 0.7 خواهد بود. همچنین کنتراست فوق‌العاده بالا و پنل با نور کم DC نیز در صفحه نمایش آن پشتیبانی می‌شود.

جدا از پارامترهای فوق، نمایشگر Mi 10 Youth Edition دارای نمونه گیر لمسی 180 هرتز و همچنین دارای پشتیبانی از محتوای +HDR10 خواهد بود.

این گوشی از تراشه کوالکام اسنپدراگون 765 با پشتیبانی از اتصال دو حالت5G بهره می‌برد. در این گوشی از دوربین‌های چهارگانه شامل یک ماژول پریسکوپ با بزرگنمایی دیجیتالی تا 50 برابر و OIS، یک دوربین واید 48 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق‌العاده گسترده 8 مگاپیکسلی و یک تیرانداز ماکرو 5 مگاپیکسلی استفاده شده است. انتظار می رود در قسمت جلویی نیز از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی استفاده شود.

از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به حافظه UFS 2.1، رم LPDDR4X، باتری 4160 میلی آمپر ساعتی، شارژ سریع 22.5 وات، ضخامت 7.98 میلی متر و وزن 192 گرم اشاره کرد. این گوشی هوشمند در چهار رنگ با گرادیان سفید، نارنجی ، فیروزه‌ای و آبی عرضه خواهد شد.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment