تازه های فناوری

سامسونگ گلکسی نوت 20 از نمایشگر با سرعت تازه‌سازی 60 هرتزی استفاده می‌کند

پنج شنبه, 09 فروردين 1403

روز گذشته اخباری منتشر شد که سامسونگ گلکسی نوت 20 و نوت +20 از نمایشگرهایی با سرعت تازه‌سازی 120 هرتز استفاده خواهند کرد. امروز این خبر تکذیب شده و گفته شد که این نمایشگرها برای پرچمداران ارزان‌ قیمت سامسونگ مناسب نیست.

راس یانگ، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت تامین‌کننده نمایشگر محصولات سامسونگ در صفحه توییتر خود اعلام کرد: «سری نوت 20 سرعت بالای تازه‌سازی نمایشگر خود را از از دست نداده اما فقط از مدل 60 هرتزی استفاده خواهد کرد. از طرفی نمایشگر مدل نوت +20 همچنان با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز طراحی خواهد شد.»

به گفته یانگ، این اقدام از سمت سامسونگ گرفته شده است. بنابراین مدل سامسونگ گلکسی نوت 20 از نظر وضوح تصویر +1080p به جای +1440p بهره برده و با کاهش نرخ تازه‌سازی نمایشگر به 60 هرتز، کاهش محسوسی نسبت به مدل +Note20 خواهد داشت.

امیدوارم همه اینها بدان معنی باشد که Note20 قیمت بسیار پایین‌تری داشته باشد. البته تازگی‌ها از کلمه مقرون به صرفه بای چنین گوشی‌هایی استفاده می‌شود.

به گفته یانگ دلیل این تصمیم موضوعات مربوط به مصرف انرژی در هنگام کارکردن صفحه نمایش‌های 120 گیگاهرتزی است. همچنین استفاده از فناوری آن باعث افزایش قیمت گوشی خواهد شد.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment