تازه های فناوری

گوشی هوشمند LG Wing رونمایی شد

پنج شنبه, 09 فروردين 1403

شرکت ال جی در رویداد آنلاینی که امروز ساعت ۱۸:۳۰ عصر به وقت ایران برگزار شد از گوشی هوشمند با نمایشگر چرخان خود که LG Wing نام دارد رونمایی کرد. 

این روزها همه افراد منتظر گوشی جدید ال جی بودند و سرانجام امروز در یک رویداد آنلاین رونمایی شد. LG Wing یک گوشی هوشمند با نمایشگر چرخان است. در واقع این گوشی دو نمایشگر دارد که نمایشگر اصلی آن از مکانیزم چرخش بهره می‌برد و دو نمایشگر به حالت T قرار می‌گیرند. 

قطر این گوشی هوشمند ۱۰.۹ میلی متر است و باتوجه به اینکه دو نمایشگر دارد، قطر مناسبی است. وزن ال جی Wing برابر ۲۶۰ گرم است که در مقایسه با گوشی‌های امروزی سنگین محسوب می‌شود. 

نمایشگر اصلی این گوشی ال جی ۶.۸ اینچ و از نوع P-OLED با رزولوشن فول اچ دی پلاس، تراکم پیکسلی ۳۹۵ پیکسل در اینچ و نسبت تصویر ۲۰.۵:۹ است. صفحه نمایش دوم ابعاد کوچکتر ۳.۹ اینچی دارد و از نوع G-OLED با نسبت تصویر ۱.۱۵:۱ و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۲۴۰ پیکسل است و تراکم پیکسلی ۴۱۹ پیکسل در اینج دارد. سنسور اثر انگشت نیز زیر نمایشگر قرار گرفته است. 

ال جی برای گوشی LG Wing خود از چیپست کوالکام اسنپدراگون 765G استفاده کرده است تا از شبکه 5G پشتیبانی کند و از رقبای خود در دنیای امروز عقب نیفتد. این گوشی با ۸ گیگابایت رم در دو نسخه با حافظه جانبی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت عرضه خواهد شد. 

دوربین این گوشی مانند اکثر گوشی‌های هوشمند در این روزها، یک دوربین سه‌گانه با طراحی عمودی است. این سه دوربین عبارت‌اند از:

  • سنسور اصلی: ۶۴ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8، زاویه دید ۷۸ درجه و اندازه پیکسل ۰.۸ میکرومتر – مجهز به لرزشگیر اپتیکال 
  • دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اولترا واید با دریچه دیافراگم f/1.9 و زاویه دید ۱۱۷ درجه
  • دوربین اولترا وایدبا رزولوشن ۱۲ مگاپیکسلی و زاویه دید ۱۲۰ درجه 

دوربین سلفی این دستگاه نیز یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.9 و زاویه دید ۷۹.۶ درجه است که به صورت پاپ آپ در اختیار کاربران قرار می گیرد. 

گوشی LG Wing مجهز به یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از فناوری شارژ سریع +Quick Charge 4.0 کوالکام پشتیبانی می‌کند. با توجه به وجود دو نمایشگر این مقدار باتری برای یک گوشی هوشمند که در دنیای امروز کاربردهای فراوانی دارد کم به نظر می‌رسد. درگاه شارژ این گوشی نیز پورت USB Type-C سازگار با USB 3.1 Gen 1 است. 

این گوشی در دو رنگ Aurora Gray و illusion Sky وارد بازار خواهد شد. در این رویداد تاریخ عرضه و قیمت این محصول اعلام نشد و باید منتظر خبرهای بعدی از سوی این کمپانی باشیم. 

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment