تازه های فناوری

چه اطلاعاتی درباره گوشی چرخان ال جی داریم؟

جمعه, 10 فروردين 1403

گوشی چرخان ال جی که LG Wing نام دارد، در تاریخ 24 شهریور ماه در رویدادی آنلاین رونمایی می‌شود. این گوشی مجهز به دو نمایشگر است و نمایشگر ثانویه آن قابلیت چرخش دارد. 

این روزها شرکت‌های تولید کننده گوشی هوشمند به دنبال طراحی‌های جدیدی برای محصولات خود هستند تا از رقبا متمایز شوند و مشتریان بیشتری جذب کنند. بسیاری از شرکت‌ها در صدد تولید گوشی‌های تاشو هستند؛ اما کمپانی ال جی گوشی هوشمندی را تولید کرده است که یک نمایشگر چرخان دارد. 

ال‌جی اطلاعاتی زیادی از گوشی وینگ منتشر نکرده است اما ویدیویی که در گذشته منتشر شده است نشان می‌دهد این گوشی از ۲ نمایشگر چرخنده با طراحی شبیه به T وارد بازار می‌شود. 

شرکت ال جی به صورت رسمی اعلام کرده است که در تاریخ 14 سپتامبر (24 شهریور) از این گوشی جدید خود در یک رویداد آنلاین رونمایی خواهد کرد. 

ال جی قصد دارد با تولید این گوشی، تجربه جدیدی از استفاده از تلفن همراه را برای کاربران خود به ارمغان بیاورد. قطعا تولیدکنندگان این گوشی کاربردهای فراوانی را برای این گوشی در نظر گرفته‌اند. برای مثال با این گوشی می‌توان به صورت همزمان در یوتیوب ویدیو تماشا کرد و در گروه دوستانه در واتساپ صحبت کرد.  

از آن جایی که هیچ گوشی مشابه‌ای در بازار وجود ندارد، نمی‌توان قیمت گوشی چرخان ال جی را پیش‌بینی کرد و باید منتظر اعلام رسمی قیمت آن باشیم. اما قطعا مشخص است که این گوشی قیمتی برابر یا بالاتر از گوشی های تاشو موجود در بازار خواهد داشت. 

طبق شایعات منتشر شده، این گوشی جدید مجهز به یک دوربین 64 مگاپیکسلی و چیپست سری ۷ اسنپدراگون خواهد بود و از شبکه 5G پشتیبانی خواهد کرد. اطلاعات زیادی از این گوشی از سوی کمپانی ال جی منتشر نشده است و باید منتظر رونمایی این گوشی باشیم. گزارش این رویداد را می‌توانید در رسانه کلیک مطالعه کنید. 

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment