تازه های فناوری

محدوده قیمت Galaxy S21 FE پیش از رونمایی برملا شد!

چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403

غول کره‌ای قصد دارد همانند سال گذشته، یک نسخه ارزان‌قیمت از کهشکانی‌های سری S خود به بازار عرضه کند. با نزدیک شدن به زمان رونمایی از این محصول، اخبار بیشتری پیرامون آن در فضای مجازی منتشر می‌شود که در جدیدترین آنها، به محدوده قیمت Galaxy S21 FE اشاره دارند.

با توجه به اخبار منتشر شده، گفته می‌شود که نسل جدید نسخه طرفداران سری S، بازه قیمتی حدود ۶۲۵ تا ۷۱۹ دلار خواهد داشت. این بدان معناست که گوشی جدید نسبت به نسل قبلی خود، کمی گران‌تر شده و در عین حال، پایین‌ترین قیمت را بین سری S21 خواهد داشت.

طبق تصویر منتشر شده از ظاهر این دستگاه، به نظر می‌رسد که زبان طراحی نسخه پیشِ رو همانند نسل قبلی خود است و تفاوت چندانی از لحاظ ظاهری با آن ندارد. 

انتظار می‌رود که نسخه جدید این گوشی‌ها از یک صفحه نمایش آمولد ۶.۵ اینچ با رزولوشن فول اچ‌دی‌پلاس در کنار نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی، یک مجموعه سه‌گانه دوربین در پشت دستگاه شامل سه لنز ۱۲ مگاپیکسلی با عنوان‌های دوربین اصلی، سوپر واید و تله‌فوتو استفاده کند.

همچنین گفته می‌شود که از لحاظ سخت‌افزار داخلی نیز محصول مورد اشاره از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ در کنار ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه رام، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از سرعت شارژ ۲۵ وات و فناوری شارژ بیسیم و شارژ معکوس استفاده خواهد کرد.

ایوان بلاس افشاکننده مشهور نیز به تازگی اعلام کرده است که محصول فوق در چهار رنگ مشکی، سفید، سبز زیتونی و بنفش به بازار عرضه شده که در کنار فولد ۳ و فلیپ ۳ از آن رونمایی خواهد شد.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment