تازه های فناوری

گوشی OnePlus Nord CE 5G با رم 12 گیگابایتی در وبسایت گیک‌بنچ مشاهده شد

چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403

با نزدیک شدن به زمان رونمایی از گوشی OnePlus Nord CE 5G اخبار پیرامون این محصول خوش قیمت، در فضای مجازی منتشر می‌شود. به تازگی دستگاه مورد بحث در وبسایت گیک‌بنچ همراه با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی ظاهر شده است.

طبق فهرست منتشر شده، گوشی هوشمند پیش رو با شماره مدل EB2103 شناخته شده و پردازنده بکار رفته در آن، با نام کد “lito” معرفی شده است. از این پردازنده که توان پایه‌ای ۱.۸۰ گیگاهرتزی دارد، به عنوان قلب تپنده دستگاه استفاده خواهد شد. همچنین برخی معتقدند که نام کد منتشر شده، منتسب به اسنپدراگون ۷۵۰ باشد که قدرت پردازشی مطلوبی در مقایسه با رقبایش دارد.

 onep

پیش از این گفته شد که محصول مورد بحث با ۸ گیگابایت حافظه رم به بازار عرضه خواهد شد. اما حالا، طبق فهرستی که توسط گیک‌بنچ در دسترس ما قرار گرفته است، به نظر می‌رسد که این گوشی در یک نسخه ۱۲ گیگابایت حافظه رم نیز در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

با نگاه به امتیازات، متوجه خواهیم شد که این گجت توانسته است در زمینه‌‌های تک هسته و چند هسته به ترتیب امتیازهای ۶۲۱ و ۱۷۸۹ را کسب کند.

طبق گزارشاتی که از مشخصات این محصول منتشر شده است، گفته می‌شود که وان‌پلاس جدید از طراحی دوربین سلفی حفره‌ای، صفحه نمایش آمولد همراه با رزولوشن +FHD، نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز، حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

این تلفن هوشمند از یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری همراه با سرعت شارژ ۳۰ وات، در دو نسخه ۶/۶۴ و ۸/۱۲۸ گیگابایت به بازار عرضه می‌شود. همچنین اعلام شده است که نسخه ۱۲ گیگابایت حافظه رم، در زمانی دیگر معرفی خواهد شد.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment