تازه های فناوری

مشخصات کلیدی گوشی شیائومی Mi 11T لو رفت

پنج شنبه, 09 فروردين 1403

طبق گزارشات منتشر شده به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد بزودی از گوشی‌های Mi 11T و Mi 11T Pro پرده برداری کند.حال اطلاعات مدل پایه‌ای این سری توسط حساب توییتری Xiaomiui در اختیار کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

با توجه به اطلاعات منتشر شده به نظر می‌رسد تلفن‌های هوشمند مورد اشاره در بازار جهانی و هند به فروش خواهد رسید. 

طبق شایعات می ۱۱تی از یک صفحه نمایش با نسبت ۲۰:۹، نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و پردازنده مدیاتک بهره می‌برد. از لحاظ عکاسی گفته می‌شود گوشی پیشرو از یک مجموعه دوربین سه‌گانه شامل لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی OmniVision OV64B، لنز واید IMX355 و یک سنسور تله ماکرو با زوم ۳ برابری استفاده می‌کند.

همانند سال گذشته دستگاهی با مشخصات مشابه می ۱۱تی با نام Redmi K40 Ultra در چین رونمایی خواهد شد. اما تنها تفاوت بین نسخه جهانی و نسخه چینی این گوشی می‌تواند در لنز اصلی دوربین آن خلاصه شود.

همانطور که گفته شد نسخه جهانی از لنز ۶۴ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این درحالی است که نسخه چینی همراه با لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ HM2 در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

اعلام شده است نسخه جهانی می ۱۱تی با شماره مدل 21081111RG همراه با پردازنده مدیاتک دایمنسیتی ۱۲۰۰ به بازار عرضه خواهد شد.

تفاوت صفحه نمایش مدل جدید با نسخه پیشین در اولد بودن آن است. می ۱۰تی از یک پنل ال‌سی‌دی ۱۴۴ هرتز بهره می‌برد. این درحالی است که می ۱۱تی از یک پنل اولد با نرخ تازه سازی ۱۲۰ استفاده می‌کند.

هنوز هیچ اطلاعاتی از زمان دقیق رونمایی از سری تی شیائومی منتشر نشده است اما انتظار می‌رود طبق روال سال گذشته دستگاه‌های جدید در ماه اکتبر بطور رسمی در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرند.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment