تازه های فناوری

احتمال استفاده از قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری در گلکسی اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس

پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403

سامسونگ سری گلکسی اس ۲۱ را با سیستم دوربین ارتقا یافته به بازار عرضه کرد. با این حال هنوز عدم حضور برخی ویژگی‌های اساسی در خانواده معرفی شده باعث می‌شود تا کاربران نتوانند آنها را به عنوان گوشی هوشمند خود انتخاب کنند.

با اینکه بالاترین مدل سری اس ۲۱ یعنی نسخه اولترا از لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی استفاده می‌کند و حتی گفته می‌شود این رقم در اس ۲۲ اولترا به ۲۰۰ مگاپیکسل هم خواهد رسید، دیگر اعضای خانواده معرفی شده از داشتن برخی امکانات اساسی در دوربین خود بی‌بهره هستند. برای مثال گلکسی اس ۲۱ و ای ۲۱ پلاس تنها از زوم ۱.۱ برابری در دوربین خود بهره می‌برند.

البته به لطف حضور سنسور ۶۴ مگاپیکسلی، کاربران می‌توانند نقاط مختلف تصویر ثبت شده را برش داده و از آن به عنوان یک عکس جداگانه استفاده کنند. اما با این حال عدم حضور قابلیت زوم اپتیکال مناسب می‌تواند تجربه داشتن یک دوربین همه کاره در گوشی هوشمند را از کاربر بگیرد.

از آنجایی که کمپانی‌های چینی در نبرد تولید گوشی‌های هوشمند با امکانات جذاب عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده‌اند سامسونگ نیز قصد دارد برای جلوگیری از عقب ماندن در میدان رقابت با جدیت بیشتری گلکسی‌های آینده خود را به بازار عرضه کند.

طبق گزارشات منتشر شده توسط رسانه گلکسی‌کلاب سامسونگ قصد دارد تغییرات چشمگیری در گلکسی اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس ایجاد کند. به ادعای این رسانه هلندی، غول کره‌ای احتمالا از یک لنز تله فوتو ۱۰ مگاپیکسل با پشتیبانی از زوم اپتیکال ۳ برابری در ۲ گوشی مورد اشاره استفاده خواهد کرد.

علاوه‌بر بهبود قابلیت زوم، گزارشات اخیر درباره لنز اصلی ۲ مدل اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس خبرهایی برای ما دارد. طبق اطلاعات منتشر شده گفته می‌شود سامسونگ از یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی خود استفاده خواهد کرد.

حال باید دید این شرکت کره‌ای چطور مردم را نسبت به خرید محصولات آینده خود متقاعد خواهد کرد.

به نظر شما سامسونگ می‌تواند فروش خوبی را برای خانواده اس ۲۲ تجربه کند؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment